«قم کارت» راه‌اندازی می‌شود

شهر بیست/ معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم، یکی از برنامه های در نظر گرفته شده برای تحقق شهر خلاق و هوشمند را صدور «قم کارت» عنوان کرد و گفت: «قم کارت» نوعی کارت هوشمند شهری است که تمام خدمات شهرداری، امور پولی و مالی می‌تواند از طریق آن به صورت الکترونیکی انجام شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«قم کارت» راه‌اندازی می‌شود
شناسه : 9015 | انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محسن رنجبر ظهر امروز در نشست فصلی شهردار قم با اصحاب رسانه که در سالن رضوان شهرداری برگزار شد، ارتقای سرمایه اجتماعی را مورد نیاز شهرداری ها دانست و گفت: شهرداری جز با مشارکت مردم امکان ارائه خدمات ندارد که توسعه مشارکت‌های اجتماعی نیازمند ارتقای زیرساخت هاست.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد طرح های شهرداری محقق شده است، افزود: با استفاده از سیستم راهبردی برآورد طرح های شهرداری، آخرین وضعیت طرح ها به صورت مستمر رصد و ارزیابی شده و خطاها و انحراف ها در اجرای آنها را مشخص می کند که این سامانه در پیگری برای تحقق طرح ها بسیار اثرگذار است.

رنجبر همچنین با اشاره به نهایی شدن مقدمات اجرای کارت شهروند الکترونیک در قم، گفت: مراحل راه‌اندازی آزمایشی این کارت آغاز شده است که با اتمام این آزمایش ها، به زودی این کارت ها در مرحله اول جای بلیت‌های کاغذی اتوبوس ها و در مراحل بعدی امکان پیگیری بسیاری از خدمات شهری قم از طریق این کارت فراهم می شود.

وی یکی از برنامه های در نظر گرفته شده برای تحقق شهر خلاق و هوشمند را صدور قم کارت عنوان کرد و گفت: قم کارت نوعی کارت هوشمند شهری است که تمام خدمات شهرداری، امور پولی و مالی می‌تواند از طریق آن به صورت الکترونیکی انجام شود.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم همچنین با اشاره به برخی اخبار پیرامون تبدیل وضعیت تعدادی از نیروهای شهرداری به صورت گزینشی، گفت: از ۱۷ سال قبل با مستقل شدن شهرداری ها، نحوه استخدام و قرارداد بستن افراد با شهرداری ها معلوم نیست.

رنجبر ادامه داد: با مصوبه دوره چهارم شورای اسلامی شهر قم در سال ۹۳، مجوز تبدیل وضعیت ۱۲۰ تن از نیروهای شرکتی شهرداری قم داده شد که روند این تبدیل وضعیت این افراد چند سال به طول انجامیده است به گونه ای که برخی از آنها در ماههای گذشته وضعیت آنها نهایی شد.

وی تاکید کرد: هیچ‌گونه تبدیل وضعیت جدید در سال های اخیر به تصویب نرسیده است، به همین دلیل تبدیل وضعیتی در شهرداری قم نداریم.

نوشته های مشابه
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
دیدار شهردار قم با مدیرکل بازرسی استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.