استخدام نیروی انسانی در مشاغل عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری قم +دفترچه راهنمای ثبت‌نام

شهر بیست/ مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم از استخدام نیروی انسانی در مشاغل عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استخدام نیروی انسانی در مشاغل عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری قم +دفترچه راهنمای ثبت‌نام
شناسه : 8989 | انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید علی بیگدلی با اعلام این خبر گفت: شهرداری قم به حول و قوه الهی با توجه به نیازهای احصاء شده در خصوص تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم و با عنایت به انجام فرآیند های قانونی مرتبط در خصوص اخذ مجوز نهاد های ذی ربط از جمله وزارت کشور و سازمان امور اداری و استخدامی، در تیر ماه سال جاری و بر اساس برگزاری دو مرحله آزمون علمی و عملی، تعداد ۵۸ نفر نیروی مامور و راننده آتش نشان در مقاطع تحصیلی دیپلم و برخی رشته های تحصیلی کاردانی و کارشناسی را جذب می نماید.

مدیرکل سرمایه انسانی و عضو کمیته برگزاری آزمون آتش نشانی شهرداری قم افزود: آزمون مذکور در ۱۸ مرداد ماه سال جاری با نظارت و مدیریت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، استانداری قم و مشارکت شهرداری، توسط جهاد دانشگاهی به صورت متمرکز در چندین استان کشور از جمله استان قم برگزار می گردد.

بیگدلی افزود: داوطلبان عزیز جهت ثبت نام و کسب اطلاع کامل از شرایط شرکت، مواد آزمون، نحوه ثبت نام از تاریخ ۱۰/۴/۹۸ به آدرس اینترنتی hrtc.ir مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با جذب جوانان برگزیده در مشاغل مورد نیاز شاهد ارتقای کیفی فعالیت های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر قم در راستای خدمات رسانی به مجاورین و زائرین حرم کریمه اهلبیت(ع) باشیم.

لازم به ذکر است که فایل PDF دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام نیروی پیمانی مشاغل آتش‌نشانی شهرداری‌های کشور را می‌توانید اینجا دریافت کنید. 

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.