در انتخاب مدیران سلیقه سیاسی اعمال نمی‌کنیم/ سازمان استاندارد از حالت انفعالی خارج شود

شهر بیست/ استاندار قم گفت: در انتخاب مدیران و توسعه خدمات در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و خدماتی، سلیقه سیاسی اعمال نمی‌کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
در انتخاب مدیران سلیقه سیاسی اعمال نمی‌کنیم/ سازمان استاندارد از حالت انفعالی خارج شود
شناسه : 8970 | انتشار : ۰۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، بهرام سرمست امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید استاندارد قم عنوان کرد: استانداردسازی را باید سازمان استاندارد از خود آغاز کند و در همه زمینه ها با استاندارد و توجه به کیفیت خدمات گام بردارد.

استاندار قم افزود: کیفیت کالا و خدمات باید مورد توجه باشد، استاندارد در جایگاه بسیار مهمی قرار دارد هر چند سهم استاندارد در مدیریت قم مورد غفلت واقع شده و ناشناخته مانده است.

وی اظهار کرد: بر اساس آموزه های اسلامی صحت و امنیت دو نعمت مهم است که از آن غافل هستیم و اداره استاندارد طبق وظایف ذاتی خود اهمیت زیادی در صیانت از این دو نعمت الهی دارد.

سرمست بیان کرد: سازمان استاندارد باید از حالت انفعالی و سازمانی دورافتاده به کنش‌گر فعال تبدیل شود و فعالیت های خود را در جهت فرهنگ سازی و نظارت های جامع گسترش دهد؛ دامنه نظارت‌های استاندارد باید توسعه یابد به ویژه اینکه استاندارد، معیار مهم ارزیابی عملکرد دولت‌ها است؛ دولت‌ها طبق رعایت استانداردهای بین‌المللی، مورد ارزیابی و مقبولیت در سطح دنیا قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه استاندارد باید با توجه به رسالت خود به پشتیبانی از رونق تولید، تسهیل تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی بپردازد، گفت: قم دارای جایگاه مهمی است و ظرفیت گردشگری فراوانی دارد به همین دلیل حوزه نظارت‌های استاندارد باید در حوزه گردشگری حلال توسعه داده شود.

وی با تقدیر از تلاش مدیر کل استاندارد قم گفت: در انتخاب مدیران و توسعه خدمات در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و خدماتی، سلیقه سیاسی اعمال نمی کنیم و مطابق با شاخصه های سیاسی، تصمیم گیری نمی کنیم.

استاندار قم عنوان کرد: مدیرکل جدید استاندارد، آشنایی خوبی با وضعیت تولید و صنعت در قم دارد و نسبت به مسائل استاندارد آشناست.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.