چهل و یکمین محفل شعر مهر و ماه برگزار شد

شهر بیست/ چهل و یکمین محفل شعر مهر و ماه در سالن سوره حوزه هنری استان قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهل و یکمین محفل شعر مهر و ماه برگزار شد
شناسه : 8827 | انتشار : ۰۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، چهل و یکمین محفل شعر «مهر و ماه» با حضور محمدجواد شرافت شاعر شناخته شده، محمد غفاری مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم و جمعی از شاعران جوان استان در سالن سوره حوزه هنری استان قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست ادبی، محمدجواد شرافت مجری کارشناس این نشست به رویدادهای ادبی پیش‌رو پرداخت و از برگزاری شب شعر «صادقانه‌ها» به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) خبر داد.

در ادامه محمد غفاری به دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی حوزه هنری قم اشاره کرد و از برگزاری نشست ادبی و نمایشگاهی با موضوع صائب تبریزی در سالن سوره حوزه هنری و در روز صائب خبر داد. این نشست عصر ۱۰ تیر ماه ۱۳۹۸ که در تقویم کشور به نام صائب تبریزی نام‌گذاری شده‌است، برگزار می‌شود.

در این نوبت از محفل مهر و ماه که با استقبال شاعران روبه‌رو شد، جمعی از شعرای جوان استان آخرین سروده‌های خود را با موضوعات مختلف قرائت کردند.

حسن باقری، نجمه سادات هاشمی، انسیه آرزومندی، میثم داودی، میثم کاویانی، زهرا قاسمی، حسن معارف‌وند، داود اصغری، احمدجواد نوآبادی، محمد متین کریمی، مجتبی خرسندی، فاطمه سادات آل‌مجتبی، معین پور‌یلان، حامد طونی، فاطمه سلیمان‌پور، شهره انجم شعاع، محمدجواد الهی‌پور، حسن خسروی وقار، فاطمه زاهد مقدم، زهرا سادات هاشمی، مجید آژ، علی گلی، طاهره سادات ملکی، سعید مبشر و ابراهیم زمانی شاعرانی بودند که در این روز اشعارشان را خواندند.

در پایان نشست نیز با رای حاضران اثر حسن خسروی وقار به عنوان بهترین اثر ارائه شده در محفل انتخاب و با اهدای نشان مهر و ماه از وی تجلیل شد.  

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.