اعلام برنامه‌های دهه کرامت در مسجد مقدس جمکران

شهر بیست/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اعلام تدارک گسترده مسجد مقدس جمکران ویژه دهه کرامت، گفت: برنامه‌های این دهه با محور خانواده و ازدواج آسان انجام و در مراسمی از خادمان شاخص در حوزه خانواده در اعتاب مقدس تجلیل می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعلام برنامه‌های دهه کرامت در مسجد مقدس جمکران
شناسه : 8775 | انتشار : ۰۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران ویژه ایام دهه کرامت، اظهار کرد: برنامه های دهه کرامت در این مکان مقدس با موضوع خانواده و ازدواج آستان پیگیری می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: از روز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که روز دختر نام دارد تا روز ولادت امام رضا(علیه السلام)، همه برنامه ها اعم از برگزاری نشست، همایش، جشنواره و سخنرانی و نمایشگاه در راستای تبیین اهمیت خانواده و ازدواج آسان و پرهیز در سختگیری در این سنت مقدس انجام می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، همزمان با دهه کرامت و به همت کارگروه «ارشاد و خانواده» اجلاسیه اعتاب مقدس که مسئولیت آن به مسجد مقدس جمکران واگذار شده، از خادمان خانواده در اعتاب ایران اعم از مشهد مقدس، شاهچراغ(علیه السلام)، عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) و حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها)، مسجد مقدس جمکران و نیز آستان های سراسر کشور تقدیر به عمل می آید.

وی درباره تعداد و نحوه گزینش این خادمان، بیان کرد: کارگروه از اعتاب مقدسه درخواست معرفی خادمان شاخص در حوزه خانواده را داشته است و هر عتبه سهمیه معرفی یک خادم در این زمینه را دارد.

حسین‌آبادی اعلام کرد: همچنین، به مناسبت دهه کرامت جشنواره عکس «زندگی به سبک اهل بیت(علیهم السلام)» را با موضوعاتی همچون مهربانی در خانواده، وظایف متقابل والدین و فرزندان، خانواده منتظر و … برگزار و فراخوان ان پیش از این دهه اعلام می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنوراه عکس «قاب فیروزه ای» و نیز جشنواره «نغمه های مهدوی» که به مناسبت نیمه شعبان برگزار شدند نیز در دهه کرامت برگزار و از برگزیدگان آنها تقدیر می شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.