اعلام برنامه‌های دهه کرامت در مسجد مقدس جمکران

شهر بیست/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اعلام تدارک گسترده مسجد مقدس جمکران ویژه دهه کرامت، گفت: برنامه‌های این دهه با محور خانواده و ازدواج آسان انجام و در مراسمی از خادمان شاخص در حوزه خانواده در اعتاب مقدس تجلیل می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعلام برنامه‌های دهه کرامت در مسجد مقدس جمکران
شناسه : 8775 | انتشار : ۰۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران ویژه ایام دهه کرامت، اظهار کرد: برنامه های دهه کرامت در این مکان مقدس با موضوع خانواده و ازدواج آستان پیگیری می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: از روز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که روز دختر نام دارد تا روز ولادت امام رضا(علیه السلام)، همه برنامه ها اعم از برگزاری نشست، همایش، جشنواره و سخنرانی و نمایشگاه در راستای تبیین اهمیت خانواده و ازدواج آسان و پرهیز در سختگیری در این سنت مقدس انجام می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، همزمان با دهه کرامت و به همت کارگروه «ارشاد و خانواده» اجلاسیه اعتاب مقدس که مسئولیت آن به مسجد مقدس جمکران واگذار شده، از خادمان خانواده در اعتاب ایران اعم از مشهد مقدس، شاهچراغ(علیه السلام)، عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) و حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها)، مسجد مقدس جمکران و نیز آستان های سراسر کشور تقدیر به عمل می آید.

وی درباره تعداد و نحوه گزینش این خادمان، بیان کرد: کارگروه از اعتاب مقدسه درخواست معرفی خادمان شاخص در حوزه خانواده را داشته است و هر عتبه سهمیه معرفی یک خادم در این زمینه را دارد.

حسین‌آبادی اعلام کرد: همچنین، به مناسبت دهه کرامت جشنواره عکس «زندگی به سبک اهل بیت(علیهم السلام)» را با موضوعاتی همچون مهربانی در خانواده، وظایف متقابل والدین و فرزندان، خانواده منتظر و … برگزار و فراخوان ان پیش از این دهه اعلام می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنوراه عکس «قاب فیروزه ای» و نیز جشنواره «نغمه های مهدوی» که به مناسبت نیمه شعبان برگزار شدند نیز در دهه کرامت برگزار و از برگزیدگان آنها تقدیر می شود.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.