ظرفیت صنعت چوب قم در نمایشگاه مبلمان به تُجار معرفی می‌شود

شهر بیست/ رئيس اتحاديه صنف درودگران قم، هدف از برگزاری نمايشگاه مبلمان را معرفی اين ظرفيت قم، به مخاطبان خاص مانند تاجران و شرکت های تجاری در کنار مخاطبان عام ذکر کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ظرفیت صنعت چوب قم در نمایشگاه مبلمان به تُجار معرفی می‌شود
شناسه : 8773 | انتشار : ۰۴ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حسین معماریان در حاشیه برپایی نمایشگاه مبلمان قم در محل دائمی نمایشگاه های قم، اظهار کرد:  برگزاری این نمایشگاه موجب مییشود تا تاجران و نمایندگان شرکت های تجاری در این نمایشگاه پس از بازدید از نوع کار و کیفیت مبلمان های مختلف نسبت به انعقاد قراردادهای تجاری اقدام کنند.

رئیس اتحادیه درودگران قم با بیان اینکه صرف بازدید عموم از نمایشگاه مبلمان و خرید آن برای مصرف خانگی در بازار اقتصادی موثر نیست، گفت: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه؛ معرفی صنعت مبلمان استان قم، به عنوان یکی از مهم ترین صنایعی است که دوشادوش صنعت مبلمان تهران در حال فعالیت است.

معماریان اضافه کرد: استان قم یکی از تولید کنندگان مهم مبلمان کلاسیک و منبت در کشور به شمار می رود که به استان های اطراف نیز این صنعت را صادر می کند.

وی گفت: صنعت مبلمان استان قم، تاکنون توانسته است بیش از ۲۰ هزار اشتغال مستقیم در استان، ایجاد کند و این میزان اشتغال زایی برای یک صنعت در قم  کم‌نظیر است، بنابراین لازم است تا صنعت مبلمان استان قم، بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اتحادیه درودگران قم افزود: خام فروشی یکی از آسیب هایی است که خوشه مبل قم را بیش از پیش تهدید می کند اما برگزاری نمایشگاه های تخصصی و حمایت های مسئولین می تواند راهی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و معرفی این صنعت قم به تجار داخل و خارج کشور باشد.

وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه مبلمان قم، هیئت تجاری بلند پایه ای از اربیل عراق برای بازدید و مذاکرات تجاری به قم سفر می کنند که این رویداد می تواند نوید خوبی برای درودگران و فعالان تولید مبلمان در قم باشد.

نمایشگاه مبلمان استان که از سوم تیرماه آغاز به کار کرده تا هفتم این ماه پذیرای علاقه‌مندان و هیئت های تجاری بلند پایه در محل دائمی نمایشگاه های قم از ساعت ۱۷ عصر تا ۲۲ شامگاه است.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.