نمایشگاه مبلمان قم افتتاح شد

شهر بیست/ نمايشگاه مبلمان قم به همت اتحاديه درودگران در محل نمايشگاه دائمی قم برپا شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نمایشگاه مبلمان قم افتتاح شد
شناسه : 8770 | انتشار : ۰۴ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، نمایشگاه مبلمان قم در روزهای گرم تابستان در حالی افتتاح شد که برای نخستین بار اتحادیه درودگران این استان، برای معرفی ظرفیت هنر و صنعت بومی، خود وارد عرصه کارزار شد تا با معرفی این صنعت به دیگر شهرها و کشورهای همسایه، خنکایی بر تجارت صنایع چوب قم باشد.  

*بالا بردن کیفیت توام با کاهش قیمت تمام شده میانبری در تجارت جهانی مبلمان

مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه، بیان کرد: نمایشگاه مبلمان قم برای معرفی ظرفیت های این صنعت در قم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد غرفه های این نمایشگاه به صنعتگران قمی اختصاص دارد، تصریح کرد: تا زمان رویکرد بین المللی قم و حضور مشتریان و مصرف کنندگان خارجی، زمان طولانی تری برای معرفی محصول نیاز داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم ادامه داد: گام نخست در این زمینه برداشته شده و متولیان موضوع و شرکت شهرک های صنعتی، سازمان صمت و دیگر دستگاه های مرتبط همکاری داشتند.

غضنفری با تاکید بر اینکه تولید کنندگان و تجار افراد مجربی هستند، افزود: این ظرفیت وجود دارد که کیفیت محصولات بالا برود، اما در کنار بالا بردن کیفیت لازم است تبلیغات بسیاری در این زمینه صورت بگیرد.

وی با اشاره به طراحی مشوق هایی از سوی دولت به صورت سالانه، گفت: دستگاه های مسئول باید تلاش کنند از این مشوق ها هم استفاده کنند تا این صنعت رونق بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم اضافه کرد: باید برای تامین منابع اولیه حرکت به سمت تعاونی ها صورت بگیرد تا شاهد رونق بیشتر این صنعت با کاهش قیمت تمام شده باشیم.

غضنفری همچنین با اشاره به اینکه دنیا در حال رقابت است، گفت: باید به قیمت تمام شده و کیفیت محصولات و تنوع آن مطابق بازارهای جهانی تلاش جدی صورت بگیرد.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.