۷ شهید گمنام در سالروز شهادت امام صادق(ع) در قم تشییع می‌شوند

شهر بیست/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از تشییع ۷ شهید گمنام در سالروز شهادت امام صادق(ع) در قم خبر داد و گفت: این مراسم از حرم حضرت معصومه(س) تا میدان جانبازان برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۷ شهید گمنام در سالروز شهادت امام صادق(ع) در قم تشییع می‌شوند
شناسه : 8747 | انتشار : ۰۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین علی لقمان‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم جهت تشییع و تدوفین شهدای گمنام در استان که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: تا به امروز ۸۰ شهید گمنام در ۳۸ یادمان استان دفن شده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  استان قم از تشییع ۱۵۰ شهید در سالروز شهادت امام صادق(ع) در تهران خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۴ شهید تشخیص هویت شده‌اند.

وی از تشییع ۷ شهید گمنام در سالروز شهادت امام صادق(ع) در قم خبر داد و افزود: دو تن از شهدای گمنام در مجموعه تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع)، دو شهید در پدافند هوایی ارتش، دو شهید در مجتمع یاوران مهدی و یک شهید نیز در دانشگاه فرهنگیان حضرت معصومه(س) به خاک سپرده می‌شوند.

لقمان‌پور درباره زمان و مکان مراسم تشییع نیز گفت: آغاز مراسم از ساعت ۹ صبح از حرم حضرت معصومه(س) تا میدان جانبازان شهر مقدس قم است.

دبیر ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام استان قم بیان کرد: بعد از این مراسم، تیپ ۸۳ امام صادق(ع) و دانشگاه فرهنگیان اعلام کرده‌اند بلافاصله خودشان مراسم تشییع داشته باشند که تیپ ۸۳ امام صادق(ع) از میدان ایران مرینوس و دانشگاه فرهنگیان هم از میدان مفید مراسم تشییع خواهند داشت.

وی با تأکید بر اطلاع‌رسانی به‌موقع و پوشش زنده این مراسم معنوی از سوی صدا و سیما گفت: برای تشییع پیکر پاک و مطهر این شهدا چند مسیر پیشنهاد شد که در نهایت تشییع از حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) تا میدان جانبازان به تصویب رسید.

لقمان‌پور در پایان خاطرنشان کرد: وظایف دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط با مراسم تشییع به آن‌ها ابلاغ‌ شده و اطلاع‌رسانی، تشییع و تدفین و تبلیغات محیطی این مراسم در دست انجام است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.