کاهش ۱۱درصدی آمار ازدواج در قم طی سال ۹۷/ طلاق یک‌درصد کاهش یافت

شهر بیست/ مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قم گفت: در سال 96 شاهد ثبت هشت هزار و 799 واقعه ازدواج در استان بودیم، ولی آمار ازدواج در سال گذشته در استان قم، هفت هزار و 820 مورد بود و بر این اساس کاهش 11 درصدی در ازدواج در استان رخ داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش ۱۱درصدی آمار ازدواج در قم طی سال ۹۷/ طلاق یک‌درصد کاهش یافت
شناسه : 8691 | انتشار : ۰۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، سیروس سلامتی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم، اظهار کرد: در سال گذشته ۹۹۰ شرکت در استان ثبت شدند و تعداد ثبت شرکت‌ها نسبت به سال پیش از آن افزایش داشت.

سلامتی با اشاره به اسکن پرونده‌های ثبتی استان قم اظهار کرد: امحای اسناد در سازمان امکان ندارد و تمام پرونده‌های ثبتی در استان قم در ۱۰۰ سال گذشته اسکن شدند، هدف آن است که در صورت آسیب به ساختمان اداره ثبت اسناد استان این اسناد باقی بمانند و استان قم در زمینه اسکن اسناد ثبتی، رتبه نخست را دارد.

وی ادامه داد: ۶۶ دفتر ازدواج و ۲۲ دفتر طلاق در استان قم داریم، در سال ۹۶ شاهد ثبت هشت هزار و ۷۹۹ واقعه ازدواج در استان بودیم، ولی آمار ازدواج در سال گذشته در استان قم، هفت هزار و ۸۲۰ مورد بود و براین اساس کاهش ۱۱ درصدی در ازدواج در استان رخ داد، همچنین آمار طلاق در استان قم در سال ۹۶، سه هزار و ۲۰۱ مورد بود، اما این آمار در سال گذشته به سه هزار و ۱۵۱ مورد رسید و بر این اساس کاهش یک درصدی را در آمار طلاق در قم شاهد بودیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قم خاطرنشان کرد: نظارت بر دفاتر ثبت اسناد استان به صورت روزانه صورت می‌گیرد و تخلفات در این دفاتر به حداقل رسیده است.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.