پاسخگویی به ۵۵ هزار شهروند قمی در موضوعات شهرسازی

مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری قم با اشاره به پشتیبانی همه‌جانبه از سامانه قمیار در حیطه شهرسازی گفت: سال گذشته به ۵۵ هزار و ۵۰۰ تماس تلفنی و مجازی شهروندان برای رفع ابهامات و مشکلات احتمالی سامانه قمیار پاسخ‌داده‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پاسخگویی به ۵۵ هزار شهروند قمی در موضوعات شهرسازی
شناسه : 86865 | انتشار : 02 مرداد 1403 - 20:23   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود میلانی با اشاره به فعالیت سامانه قمیار و گسترش امکانات این سامانه برای تسهیل استفاده شهروندان، اظهار کرد: سال گذشته ۴۰ هزار درخواست از طریق کارتابل شخصی شهروندان در این سامانه ثبت شده است.

وی افزود: سال گذشته ۱۱۰ هزار پاسخ استعلام نقل و انتقال توسط معاونت شهرسازی شهرداری قم انجام شده که ۱۱۰ هزار مورد بازدید را شامل می‌شود و کار بسیار سنگینی است.

مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری قم با اشاره به ۳۷ هزار و ۵۰۰ پاسخگویی در فضای مجازی برای پشتیبانی سامانه قمیار خاطرنشان کرد: در این زمینه به ۱۸ هزار تماس تلفنی شهروندان پاسخ داده شد.

میلانی به صدور ۶۲۰۰ گواهی عدم خلاف اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۸۷۲ گواهی پایان کار برای متقاضیان صادر شده است.

نوشته های مشابه
نمایشگاه ویژه یلدا در قم برگزار می‌شود
تداوم انتشار مجموعه «طنزآوران جهان نمایش»/ اجازه نمی‌دهم آثارم سانسور شود
حضور دو مستندساز قمی در هجدهمین جشنواره «سینما حقیقت»
توافق دولت و سرمایه‌گذار پروژه فرودگاه قم/ منطقه اقتصادی سلفچگان متولی تکمیل فرودگاه می‌شود
به تغییر اتوبوسی مدیران اعتقاد ندارم/ خط دوم متروی قم قابل‌بازگشت است
جزئیات سنجش سلامت کلاس اولی‌ها و نوآموزان در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.