مدیر جدید امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شد

شهر بیست/ آیین تکریم و معارفه مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیر جدید امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شد
شناسه : 8638 | انتشار : ۰۱ تیر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، معاون درمان و جمعی از مدیران دانشگاه، ولی الله صمدی به عنوان سرپرست جدید مدیریت امور پرستاری دانشگاه معرفی و از خدمات عزت الله براتی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های عزت الله براتی، از پرستاران به عنوان خط مقدم نظام سلامت نام برد و نقش آنان را در ارتقاء رضایت مندی گیرندگان خدمات بی بدیل دانست.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم آموزش در پرستاری گفت: باید در حوزه آموزش پزشکی به خصوص در حوزه پرستاری بازنگری صورت بگیرد که البته این کار شروع شده ولی باید با قدرت و سرعت بیشتری به پیش برود.

دکتر ایرانی خواه افزود: پرستاران در کشورهای پیشرفته دارای نقش و جایگاه مستقلی از دیگر اعضای تیم درمان هستند و این امر بسیار در ارائه خدمات مناسب به بیماران موثر بوده است و ما نیز می‌توانیم در این زمینه ورود کنیم و اثرات مثبت آن را نیز شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن تاکید بر این که خدمات رسانی به مردم شریف شهر مقدس قم افتخار ماست گفت: یکی از رسالت های حوزه سلامت و به ویژه جامعه پرستاری ارتقای رضایت گیرندگان خدمت است که در این زمینه باید تلاش های بیشتری را انجام دهیم.

وی افزود: یکی از موانع ارائه خدمات رسانی مطلوب پرستاران، برخی از مستند سازی های غیر ضروری است که وقت زیادی را از آنها می گیرد و باعث می‌شود پرستار زمان کمتری را بر بالین بیمار حاضر باشد که امیدواریم این موضوع نیز با مدیریت صحیح مرتفع شود.

در ابتدای این مراسم دکتر پرهام با اشاره به در پیش بودن انتخابات نظام پرستاری قم گفت: حضور پرشور در انتخابات و همچنین انتخاب افراد اصلح می تواند یک تیم قوی و با انگیزه را در این سازمان تشکیل دهد تا بتوانند باعث ارتقای جایگاه پرستاران شوند.

وی در خصوص نقش به سزای پرستاران در نظام سلامت گفت: پرستاران مثل همیشه در خط مقدم نظام سلامت با صبر و تحمل مثال زدنی خود در حال خدمت رسانی به مردم شریف هستند که این امر شایسته قدردانی است.

دکتر پرهام با اشاره به مشکلات موجود در پرداختی به پرستاران نیز افزود: با برگزاری جلسات متعدد و نظر خواهی از اعضای سازمان نظام پرستاری، نمایندگان پرستاران و متخصصین این امر به دنبال این هستیم که به بهترین نتیجه برسیم تا بتوانیم این دغدغه پرستاران عزیز را برطرف نماییم.

در پایان با اهدای لوح از زحمات عزت الله براتی مدیر پیشین پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.