دادستان قم:

نظارت بر مجتمع‌های تفریحی توریستی قم تشدید می‌شود

شهر بیست/ دادستان عمومی و انقلاب قم با توجه به بعضی ناهنجاری‌های اجتماعی در برخی مجتمع‌های تفریحی توریستی استان، گفت: مقابله جدی با آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه حجاب و عفاف تشدید می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نظارت بر مجتمع‌های تفریحی توریستی قم تشدید می‌شود
شناسه : 8631 | انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دادستانی قم، مهدی کاهه اظهار کرد: مقابله جدی با آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه حجاب و عفاف و نیز لزوم حفظ ارزش های اسلامی و اخلاقی به منظور ارتقاء امنیت پایدار اجتماعی و پاسخ به مطالبات مردم انقلابی شهر کریمه اهل بیت در مجتمع های تفریحی توریستی ضرورت دارد که دستورات قضایی لازم به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سایر نهادهای مسئول استان ابلاغ گردید.  

نهادهای متولی و ذی ربط باید نظارت بیشتری را بر مجتمع‌های تفریحی، رفاهی، خدماتی و توریستی اعم از درون شهری و بین راهی با هدف پیشگیری از وقوع هرگونه ناهنجاری داشته باشند و در صورت عدم توجه جهت برخورد قضایی به دستگاه قضائی معرفی نمایند.

وی ادامه داد: مسافرینی که وارد حریم شهر مقدس قم نیز می‌شوند باید شئونات و حرمت کریمه اهل بیت را که پایتخت معنوی جهان تشیّع است،  حفظ نمایند و هرگز اجازه نخواهیم داد که حضور اندکی از افراد حتی مسافرینی که اصول و ارزش‌های اسلامی و اخلاقی انقلاب اسلامی را رعایت نمی‌نمایند، حرمت شکنی کنند و از همین رو به محض وصول گزارش با هنجارشکنان برخورد قانونی قاطع خواهد شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.