قم جزو قطب‌های اصلی تولید مبلمان است/ صنعت چوب قم نیازمند حمایت مسئولان است

شهر بیست/ دبیر اتحادیه درودگران قم با بیان اینکه از ظرفیت صنعت چوب استان بهره گیری نمی‎شود، گفت: افزایش قیمت مواد اولیه، نبود نقدینگی و فرسودگی دستگاه‌ها از مهم ترین مشکلات این صنعت در قم است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم جزو قطب‌های اصلی تولید مبلمان است/ صنعت چوب قم نیازمند حمایت مسئولان است
شناسه : 8573 | انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد حسینی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه قم، با اشاره به برگزاری نمایشگاه مبلمان استان قم که برای نخستین بار به مدیریت اتحادیه درودگران قم برپا می شود، اظهار کرد: در سال های گذشته تلاش زیادی صورت گرفته تا مسئولان متقاعد شوند و مدیریت برگزاری این نمایشگاه به اتحادیه درودگران قم واگذار شود.

دبیر اتحادیه درودگران قم به ظرفیت های استان در زمینه صنعت چوب اشاره کرد و افزود: قم جزو قطب‌های اصلی تولید مبلمان است و در مبلمان کلاسیک و منبت حرف نخست را در کشور می‌زند.

حسینی با بیان اینکه از ظرفیت صنعت چوب استان بهره گیری نمی شود، گفت: افزایش قیمت مواد اولیه، نبود نقدینگی و فرسودگی دستگاه‌ها از مهم ترین مشکلات این صنعت در قم هستند.

وی با اشاره به راه اندازی شهرک ثامن الائمه(ع) در قم، گفت: این شهرک با تلاش و مساعدت شرکت شهرک های صنعتی قم راه اندازی شد اما برای تجهیز و به روز رسانی دستگاه ها نیازمند حمایت مسئولان هستیم.

دبیر اتحادیه درودگران قم افزود: در حال حاضر، استان های دیگر محصولات ما را به صورت خام تحویل می گیرند و ارزش افزوده آن به دیگران می رسد در حالی که با حمایت مسئولان می توانیم محصولات چوبی را به صورت کامل عرضه کنیم.

حسینی تصریح کرد: با حمایت مسئولان از صنعت چوب قم، اقتصاد استان شکوفا می‌شود و مبل و محصولات چوبی یکی از برندهای مهم صنعت قم است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.