نمایشگاه مبلمان استان قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ رئیس اتحادیه درودگران قم از برگزاری نمایشگاه مبلمان استان قم خبر داد و گفت: این نمایشگاه از سوم تا هفتم تیرماه از ساعت 17 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های قم برگزار می شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نمایشگاه مبلمان استان قم برگزار می‌شود
شناسه : 8570 | انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حسین معماریان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه قم، از برگزاری نمایشگاه مبلمان استان قم خبر داد و گفت: این نمایشگاه از سوم تا هفتم تیرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های قم برگزار می شود.

 وی تصریح کرد: طی چند دوره گذشته، این نمایشگاه توسط شرکت توسعه نمایشگاه‌ها برگزار می شد و افراد غیربومی در این نمایشگاه حضور داشتند اما با تلاش اتحادیه درودگران قم و نامه نگاری های صورت گرفته با ادارات و مسئولان، این نمایشگاه برای اولین بار توسط اتحادیه درودگران قم برگزار می شود.

رئیس اتحادیه درودگران قم در ادامه تصریح کرد: این اتحادیه در سال ۱۳۶۱ تشکیل شده و هدف از تاسیس آن، حمایت از فعالان عرصه تولید و توزیع و خدمات مربوط به صنعت چوب است.

معماریان با بیان اینکه ۳۵۰۰ مرکز صنفی تولید، توزیع و خدمات زیر نظر اتحادیه درودگران قم فعالیت دارند، افزود: آمار شاغلین فعال در این صنف، حدود ۲۰ هزار نفر است و در صورت حمایت مسئولان به ۵۰ هزار نفر می رسد.

وی با بیان اینکه صنف درودگران قم با مشکلات مهمی در زمینه مواد اولیه مواجه است، تصریح کرد: در حال حاضر طرح تنفس جنگل اجرا می شود و به همین دلیل از داخل کشور، چوب وارد استان نمی شود؛ چوب باید از خارج کشور وارد شود و یارانه‌ای نیز برای واردات پوب تعلق نمی گیرد و این امر موجب شده تعدادی از کارگاه ها تعطیل شود.

رئیس اتحادیه درودگران قم افزود: هزینه تولید محصول افزایش پیدا کرده اما با توجه به نبود قدرت خرید، محصولات تولیدکنندگان به بازار عرضه نمی‌شود.

معماریان افزود: اگر مواد اولیه بدست اعضای اتحادیه نرسد، خیلی از کارگاه ها تعطیل می شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.