زهرا فراهانی راد در گفت‌وگو با «شهر بیست»:

جواد افشار به بازیگران جوان اعتماد می‌کند

شهر بیست/ بازیگر سریال گاندو یکی از ویژگی‌های جواد افشار را اعتماد به بازیگران جوان و چهره‌های جدید عنوان کرد و گفت: تعدادی از بازیگران این سریال در تلویزیون دیده نشده بودند اما در سریال گاندو مطرح شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جواد افشار به بازیگران جوان اعتماد می‌کند
شناسه : 8565 | انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲   پرینت

زهرا فراهانی راد در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به نقش آفرینی در سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار، اظهار کرد: در این سریال در نقش پزشکی به نام بیتا محبوبی ظاهر شدم که در همسایگی منزل مسکونی مرجان شرفی با بازی خانم سارا خویینی‌ها قرار دارد و برای اینکه مأموران امنیتی به خانه مرجان نفوذ کنند، از بیتا محبوبی می خواهند برای ورود تجهیزات به منزل او همکاری کند تا بتوانند به اتفاقات منزل مرجان شرفی دسترسی داشته باشند.

وی تصریح کرد: سریال «گاندو»، سومین همکاری بنده با آقای جواد افشار از کارگردانان خوب تلویزیون بود و پیش از این نیز در سریال‌های «کیمیا» و «برادر» با ایشان همکاری داشتم.   

این بازیگر تئاتر و تلویزیون افزود: در سریال کیمیا در نقش «رؤیا» همسر اول آرش مشفق با بازی پوریا پورسرخ، نقش آفرینی کردم و اولین همکاری من با آقای افشار بود.

فراهانی راد تصریح کرد: در سریال «برادر» نیز به همراه خانم سوگل طهماسبی در نقش دو خبرنگار ظاهر شدیم که در مورد سرنخ برنج های مسموم تحقیقات می کردند.

این بازیگر سریال گاندو با بیان اینکه کار کردن با جواد افشار از آرامش خاصی برخوردار است، تصریح کرد: ایشان زبان قابل فهمی دارند و کارگردان و بازیگر به خوبی یکدیگر را درک می کنند.

فراهانی راد، یکی دیگر از ویژگی های جواد افشار را اعتماد به بازیگران جوان و چهره‌های جدید عنوان کرد و گفت:  تعدادی از بازیگران این سریال، کسانی بودند که اصلاً در تلویزیون دیده نشده بودند یا کمتر دیده شده بودند اما در سریال گاندو مطرح شدند.

خاطرنشان می شود سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار از هنرمندان قمی، هرشب از ساعت ۲۰:۴۵ در شبکه سوم سیما پخش می شود و با استقبال مخاطبان تلویزیونی مواجه شده است.

 

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.