آغاز به کار کلینیک قلب و عروق درمانگاه آستان حضرت معصومه(س)

شهر بیست/ مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر از راه اندازی کلینیک تخصصی قلب و عروق درمانگاه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با به روز ترین تجهیزات خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز به کار کلینیک قلب و عروق درمانگاه آستان حضرت معصومه(س)
شناسه : 8562 | انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مهدی عباسیان در گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: درمانگاه آستان مقدس در سال های اخیر از نظر تجهیزات و توسعه کیفی و کمی در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) گام های ارزشمندی برداشته است.

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس گفت: در این درمانگاه پزشکان با تخصص های مختلف در ایام هفته حضور دارند و بیماران را ویزیت می کنند.

وی با اشاره به راه اندازی کلینیک تخصصی قلب و عروق اظهار داشت: کلینیک تخصصی قلب و عروق از جمله بخش های جدید دارالشفاست. دستگاه اکوکاردیوگرافی موجود، جدید ترین نوع از این دستگاه است که از سوی آستان مقدس بانوی کرامت خریداری شده است.

عباسیان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده و دعوت از پرشکان مجرب، روزهای دوشنبه با حضور آقای دکتر ارجمند نیا، فوق تخصص قلب کودکان، در کنار ویزیت بیماران، خدمات اکو جنین و اطفال را در کلینیک قلب و عروق انجام می شود. روزهای سه شنبه نیز دکتر مظفری، متخصص قلب و عروق ویژه بزرگسالان در درمانگاه حرم مطهر ارائه خدمت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در درمانگاه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، بخش های چشم پزشکی و بینایی سنجی، قلب و عروق، آزمایشگاه، دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی و داروخانه در حال خدمت رسانی به زائران و مجاوران است.

نوشته های مشابه
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.