آغاز به کار کلینیک قلب و عروق درمانگاه آستان حضرت معصومه(س)

شهر بیست/ مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر از راه اندازی کلینیک تخصصی قلب و عروق درمانگاه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با به روز ترین تجهیزات خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز به کار کلینیک قلب و عروق درمانگاه آستان حضرت معصومه(س)
شناسه : 8562 | انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مهدی عباسیان در گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: درمانگاه آستان مقدس در سال های اخیر از نظر تجهیزات و توسعه کیفی و کمی در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) گام های ارزشمندی برداشته است.

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس گفت: در این درمانگاه پزشکان با تخصص های مختلف در ایام هفته حضور دارند و بیماران را ویزیت می کنند.

وی با اشاره به راه اندازی کلینیک تخصصی قلب و عروق اظهار داشت: کلینیک تخصصی قلب و عروق از جمله بخش های جدید دارالشفاست. دستگاه اکوکاردیوگرافی موجود، جدید ترین نوع از این دستگاه است که از سوی آستان مقدس بانوی کرامت خریداری شده است.

عباسیان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده و دعوت از پرشکان مجرب، روزهای دوشنبه با حضور آقای دکتر ارجمند نیا، فوق تخصص قلب کودکان، در کنار ویزیت بیماران، خدمات اکو جنین و اطفال را در کلینیک قلب و عروق انجام می شود. روزهای سه شنبه نیز دکتر مظفری، متخصص قلب و عروق ویژه بزرگسالان در درمانگاه حرم مطهر ارائه خدمت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در درمانگاه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، بخش های چشم پزشکی و بینایی سنجی، قلب و عروق، آزمایشگاه، دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی و داروخانه در حال خدمت رسانی به زائران و مجاوران است.

نوشته های مشابه
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.