وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

قم در زیست‌بوم جدید ناشی از فضای مجازی نقش‌آفرینی کند

شهر بیست/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برپایی دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم، خواستار نقش آفرینی این شهر به عنوان خاستگاه انقلاب در زیست‌بوم جدید ناشی از فضای مجازی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم در زیست‌بوم جدید ناشی از فضای مجازی نقش‌آفرینی کند
شناسه : 8495 | انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، دکتر سید عباس صالحی در حاشیه افتتاح دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم، اظهار کرد: توجه به کسب‌وکارهای فرهنگی از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه است و ایجاد ارتباط میان تولید محتوای فرهنگی با حوزه های اقتصادی و کسب‌وکار موجب پایداری بیشتر تولید محتوا در این فضا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به دنبال ایجاد هم‌افزایی میان شرکت ها و تولیدکنندگان بزرگ محتوا در فضای مجازی است، ادامه داد: این نمایشگاه تخصصی فرصتی در اختیار تولیدکنندگان مختلف فعال در حوزه فضای مجازی کشور ایجاد کرده است تا با ایجاد هم افزایی منجر به تولید محتوای مشترک شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری این دوره از نمایشگاه برای نخستین بار در مکانی به جز تهران افزود: برگزاری این نمایشگاه در قم با توجه به ظرفیت های خاص دینی و فرهنگی این استان دارای معنای چندگانه است که یکی از آنها، نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ظرفیت های تمام استان های کشور است.

صالحی، قم را پایگاه دین و نظام دانست و گفت: حوزه علمیه و شهر قم به عنوان نقطه تاسیس انقلاب در گام اول، می‌توانند سهم به سزایی در گام دوم انقلاب با توجه به زیست بوم جدید ناشی از فضای مجازی داشته باشد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.