مدیرکل کمیته امداد قم:

یک ریال از محل کمک‌های مردمی صرف تبلیغات تلویزیونی نمی‌شود/ پرداخت ارقام نجومی به مجری برنامه «باز باران» کذب محض است

شهر بیست/ مدیرکل کمیته امداد قم در واکنش به پرداخت ارقام نجومی به مجری برنامه «باز باران» سیمای قم، گفت: این موضوع دروغ محض است. خدا را شاهد می‌گیرم یک ریال از محل کمک‌های مردمی، صرف هزینه تبلیغات و رسانه نشده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
یک ریال از محل کمک‌های مردمی صرف تبلیغات تلویزیونی نمی‌شود/ پرداخت ارقام نجومی به مجری برنامه «باز باران» کذب محض است
شناسه : 8486 | انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید اکبر میرشکار در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا کمیته امداد از منابع مردمی برای تبلیغات تلویزیونی و محیطی استفاده می‌کند، اظهار کرد: ما هم مثل همه دستگاه‌ها، روابط عمومی و بودجه تخصیصی از دولت داریم که از این بودجه برای اطلاع رسانی و تشویق مردم به امر نیکوکاری هزینه می‌شود.

وی تصریح کرد: خدا را شاهد می گیرم یک ریال از محل اعتبارات مردمی که برای کمک به نیازمندان در اختیار ما قرار می گیرد، صرف هزینه تبلیغات و رسانه و … نشده است و ما از نظر شرعی مجاز به این کار نیستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم افزود: ما از نیت خالص و روحیه بزرگوارانه صداوسیما، اصحاب رسانه و مطبوعات تشکر می کنیم که از ما مطالبه مالی ندارند و دست یاری می دهند.

وی افزود: بعضی از رسانه‌ها نظیر صداوسیما، ۱۵ درصد هزینه واقعی تبلیغات را از کمیته امداد دریافت کردند و ما نمی توانیم برای هزینه تولید یک برنامه بگوییم ۱۰۰ درصد رایگان باشد.

میرشکار تصریح کرد: در بحث صداوسیما، از سمت منابع دولتی، اعتباراتی در اختیار می گذارند و ما هم به جهت اینکه هرساله با صداوسیمای قم کار می کنیم، ۱۵درصد هزینه واقعی را از ما می گیرند و این هزینه هم مستقیم از خود مرکز گرفته شده است.

وی در واکنش به اینکه گفته می شود مجری برنامه «باز باران» شبکه قم برای اجرای هر برنامه ۱۰ میلیون دریافت کرده است، گفت: این موضوع دروغ محض است. ما در انتخاب مجری برنامه دخالتی نداشتیم و این امر با صداوسیما بود. ما از مجری برنامه راضی بودیم و از سال گذشته هم بهتر بود.

وی با قدردانی از همکاری صداوسیما در پخش کلیپ های کمیته امداد، گفت: کمیته امداد بابت پخش کلیپ ها، یک ریال هزینه نمی دهد و صداوسیما برای فرهنگسازی و تشویق به امر نیکوکاری، همکاری لازم را دارد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.