«از دست او» در قم به روی صحنه می‌رود

شهر بیست/ نمایش «از دست او» نوشته احمد کولیوند به کارگردانی و طراحی محمد جواد پیروزی با موضوع اجتماعی از 1 تا 11 تیرماه در قم به روی صحنه می‌رود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«از دست او» در قم به روی صحنه می‌رود
شناسه : 8463 | انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، نمایش «از دست او» نوشته احمد کولیوند به کارگردانی و طراحی محمد جواد پیروزی با موضوع اجتماعی از ۱ تا ۱۱ تیرماه ۱۳۹۸ در قم به روی صحنه می‌رود.

این نمایش که به همت حوزه هنری استان قم تولید و اجرا می‌شود، داستان زن و شوهری‌ است که به دادگاه خانواده مراجعه کرده‌اند. زن می‌خواهد جدا شود چرا که از چیزی در هراس است؛ از بی‌باری، از بی‌نسلی، از دست او … .

بازیگران این نمایش سید حمید لاجوردی، مجید رنگی، ستاره دهقان و عادله حسینی هستند و رسول راثی دستیاری کارگردان، نرگس سادات ملیحی منشی صحنه، ابراهیم وفایی مدیر صحنه، محمد حیدری انتخاب افکت و موسیقی، محمدرضا آزاد طراحی نور، مرجان محمد اسماعیلی روابط عمومی و علیرضا پیروزی مدیریت اجرای این نمایش را به عهده دارند.

معاونت فرهنگی هنری اداره کل ورزش و جوانان استان قم در این اجراها حوزه هنری را یاری می‌کند. این نمایش در تاریخ یاد شده هر شب از ساعت ۲۱ در پلاتو ماه به نشانی بلوار امام موسی صدر (خیابان خاکفرج)، جنب نمایشگاه بین‌المللی، فرهنگسرای جوان به روی صحنه خواهد رفت. علاقه‌مندان برای رزرو و تهیه بلیط می‌توانند با شماره  ۰۹۱۹۳۵۹۲۳۹۹ تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.