دستگیری باند سرقت به عنف تحت عنوان مأمور ناجا در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری باند سرقت به عنف تحت عنوان مأمور ناجا در استان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری باند سرقت به عنف تحت عنوان مأمور ناجا در قم
شناسه : 8455 | انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی وصول پرونده سرقت به عنف تحت عنوان مأمور ناجا از تبعه کشور عراق، موجب شد تا موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گیرد.

وی افزود: مأموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی، دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

سردار آقاخانی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته نامبرده عنوان داشت به همراه همسرش درحال عزیمت به حرم حضرت معصومه(س) بودم که راننده وسرنشین یک دستگاه خودرو ۲۰۷سفیدرنگ به ما نزدیک و با معرفی خود به عنوان مأمور ناجا درخواست بازرسی بدنی و کیف همسرم را کرد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد:  پس از گرفتن کیف شاکی توسط سرنشین خودرو، هنگام بررسی آن راننده خودرو در حالی که شاکی، دستان خود را بر روی در سمت شاگرد گذاشته بود اقدام به حرکت کرد که تلاش و مقاومت وی برای متوقف کردن خودرو بی نتیجه و سارقان اقدام به فرار کردند.

وی بیان داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع این پرونده، شناسایی و دستگیری سارقان آغاز که مأموران پس از تحقیقات بعمل آمده موفق شدند محل سرقت را شناسایی کنند. 

سردار آقاخانی اعلام کرد: با تلاش های گسترده صورت گرفته پلاک خودروی سارقان نیز استخراج شد و مالک خودرو به همراه پدر و برادرش را که دارای سوابق متعدد سرقت تحت عنوان مأمور ناجا و کف زنی و تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند، شناسایی کرده و احتمال ارتکاب سرقت موصوف توسط افراد مذکور قویاٌ متصور شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: پس از شناسایی محل سکونت نامبردگان در «تهرانسر»، کاراگاهان پلیس آگاهی استان قم با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم هر دو منزل را به صورت همزمان بازرسی و متهمان که تمامی آنان از سارقان سابقه دار و فعال در امر سرقت تحت عنوان مأمور و کف زنی بودند، دستگیر کردند.

سردار آقاخانی تاکید کرد: در بازرسی از منزل سارقان یک عدد بی سیم دستی و مقداری اسکناس های خارجی کشف و در بازجویی صورت گرفته نیز متهمان به بزه انتسابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای شناسایی سایر مالباختگان این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.