دستگیری باند سارقان داخل خودرو و کشف اموال مسروقه در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری باند سارقان داخل خودرو و کشف اموال مسروقه در استان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری باند سارقان داخل خودرو و کشف اموال مسروقه در قم
شناسه : 8406 | انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: مأموران کلانتری ۲۰ شهید فاطمی قم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک نفر با چهره معتادگونه و رفت‌وآمدهای نامتعارف مشکوک و برای پیگیری موضوع به کلانتری متتقل کردند.

وی افزود: متهم خود را بیکار و بلامکان عنوان کرد که در بازرسی بدنی از وی مقادیری پول خرد و تعدادی سوئیچ خودرو و موتورسیکلت  کشف شد.

سرهنگ جعفریان ادامه داد: در بازجویی های پلیسی متهم به سرقت وجه نقد داخل صندوق صدقات برای تأمین هزینه های اعتیاد و نیز با همدستی یک نفر دیگر به سرقت لوازم داخل خودروهایی که فاقد  سیستم ایمنی و دزدگیر بودند، اعتراف کرد.   

فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: مأموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی، منزل و مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، برای بازرسی از محل موصوف اقدام و پس از ورود به منزل، اموال مسروقه ای شامل جک وانت پیکان، یک عدد باتری اتمی موتورسیکلت، آچار چرخ، سیم رابط باتری، قفل جک لاستیک جلو، جک خودروی پراید، تعداد ۴ عدد فلش، کنترل ضبط خودرو، ماشین حساب، پنل ضبط کنکور، یک جفت ضبط خودرو مارشال، تعداد۴ دستگاه تلفن همراه، ۲ دستگاه رادیو فلش خور،لاستیک ورینگ پراید،پیچ ومهره مربوط به گاردریل، یک بسته هروئین و یک عدد پایپ را کشف و ۳ نفر از دیگر همدستان متهم که اقدام به کیف قاپی و سرقت می کردند نیز دستگیر شدند.

وی بیان داشت: در ادامه ۱۷ نفر از مالباختگان در این خصوص شناسایی و اموال مسروقه تحویل آنان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اعلام کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ جعفریان در پایان به رانندگان توصیه کرد: متأسفانه برخلاف به‌رغم بارها تذکر و هشدار از سوی پلیس به دارندگان وسایل نقلیه اما همچنان شاهد بی توجهی بعضی از رانندگان هستیم که منجر به سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو آنها می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان قم هشدار داد: از رانندگان عزیز درخواست داریم همواره اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سویچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده مجهز و هنگام ترک اتومبیل خود، از بسته شدن درها و شیشه‌ها اطمینان حاصل کنند .

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.