انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع هروئین و شیشه

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم از انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در استان و کشف حدود 10 کيلوگرم هروئين و شیشه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع هروئین و شیشه
شناسه : 8399 | انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس قم، عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم با انجام اقدامات اطلاعاتی بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر پی بردند یک نفر از اراذل و اوباش حرفه ای استان در امر تهیه و توزیع مواد مخدر هروئین و شیشه فعالیت دارد .

وی افزود: تمرکز ماموران بر روی متهم موردنظر ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی قصد دارد مقادیری قابل توجهی مواد مخدر هروئین و شیشه را با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید در پوشش خانواده و به همراه یکی از همدستانش از پایتخت به قم منتقل و بین مشتریان خود توزیع کند.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی خودروی مذکور را در اتوبان قم – تهران شناسایی و قصد متوقف کردن آن را داشته اما متهم به محض رویت مأموران اقدام به فرار کرد .

وی اضافه کرد: متهم طی مسافتی همدست خود را به همراه مواد مخدر داخل خودرو در کیلومتر ۲ عوارضی قم -تهران پیاده و سپس به مسیر خود ادامه داده و مأموران به تعقیب و گریز متهم پرداختند تا اینکه موفق شدند وی را به همراه خانواده اش دستگیر و مقدار  ۹ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر هروئین را کشف کنند.

آقاخانی بیان کرد: در ادامه ماموران محل هایی که متهم اقدام به توزیع مواد مخدر را داشته شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه ۲ نفر دیگر از همدستان وی دستگیر و ۲ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت نیز از آنها توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.