انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل فصلی و روستایی در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی شهرستان قم از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل فصلی و روستایی در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل فصلی و روستایی در قم
شناسه : 8364 | انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل فصلی روستاهای بخش کهک و قلعه چم، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودروی وانت با ۳ نفر سرنشین در یکی از روستاهای بخش کهک، مشکوک و ضمن توقیف خودرو، متهمان را برای انجام تحقیقات بیشتر به پاسگاه منتقل کردند.

سرهنگ جعفریان ادامه داد: در بازدید به عمل آمده از خودرو، یک عدد مدارک تاکسیرانی به هویت معلوم و یک عدد باطری خودروی سنگین کشف شد. 

وی اضافه کرد: مأموران در بررسی های صورت گرفته ضمن شناسایی منزل متهمان پی بردند هر ۳ نفر متهم از سابقه داران حرفه ای اماکن زیارتی، اماکن دولتی و مجتمع های مسکونی و منازل فصلی در سطح استان بودند و اعتیاد به مواد مخدر شیشه و هروئین نیز داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان داشت: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضایی به منزل متهمان اعزام و ضمن دستگیری متهمان، یک دستگاه دوچرخه را که برای ارتکاب به سرقت مورد استفاده آنان قرار می گرفت، کشف و توقیف کردند.

سرهنگ جعفریان ابراز داشت: در بازجویی های به عمل آمده، متهمان به ۹ فقره سرقت باطری دستگاه های صوتی و آهن آلات یکی از امامزاده های روستای قلعه چم، سرقت دوربین های مداربسته و دوچرخه در ۲ مجتمع مسکونی شهر پردیسان، سرقت از منازل فصلی و باغات بخش کهک، سرقت آهن آلات از  مرغداری ها، سرقت باطری خودروی سنگین بخش کهک، سرقت از منزل فصلی روستاهای بخش کهک و قلعه چم، سرقت دستگاه هیلتی از سازمان آب و سرقت مدارک شناسایی و تاکسیرانی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: در ادامه بررسی این پرونده، تعداد ۴ نفر خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی، دستگیر و اموال مسروقه تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ جعفریان تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.