۵۰۰ واحد مسکونی برای سیل زدگان لرستان به همت جهادگران قم ساخته می‌شود

شهر بیست/ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، حدود ۵۰۰ واحد مسکونی برای سیل زدگان لرستان و با اولویت مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، به همت گروه‌های جهادی استان قم احداث می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۵۰۰ واحد مسکونی برای سیل زدگان لرستان به همت جهادگران قم ساخته می‌شود
شناسه : 8313 | انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، علی دستوری اظهار کرد: به لطف الهی پس از خدمت رسانی بسیار خوب و درخشان گروه‌های جهادی استان قم در امدادرسانی به استان‌های سیل زده ایام نوروز به ویژه استان لرستان، چندی است که گروه‌های تخصصی عمران و ساخت و ساز بسیج سازندگی استان قم فراخوان شده و داوطلبان فعال در این گروه‌ها به منظور شروع مراحل ساخت واحد‌های مسکونی سیل زدگان اعلام آمادگی کرده اند.

وی همچنین افزود: البته احداث و یا بازسازی منازل سیل زدگان اقدام بسیار بزرگ و پرهزینه‌ای است که طبعاً نیاز به کمک‌های مردمی دارد و در این خصوص با اجرای طرح هر مسجد یک منزل در قالب طرح «جهاد همبستگی ملی» مردم و خیرین استان می‌توانند نقش موثری در جبران محدودیت‌های اعتباری و نیز تسریع در روند ساخت و ساز‌ها داشته باشند.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: در همین رابطه مردم می‌توانند به منظور بازسازی و مرمت منازل آسیب دیده در مناطق سیل زده، کمک‌های نقدی خود را از طریق وارد کردن کد دستوری #۱۱*۸۸۰* که در اپراتور همراه اول و ایرانسل فعال شده واریز کنند.
 
وی همچنین بیان کرد: در حال حاضر حدود ۳۰ گروه جهادی تخصصی و عمرانی برای ساخت و مرمت ۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه چگینی لرستان اعلام آمادگی کرده اند که با انجام هماهنگی‌های لازم و برنامه ریزی در قالب قرارگاه حضرت معصومه (س) استان قم به زودی فعالیتشان را آغاز می‌کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.