برگزاری جشنواره تابستانه مهارت توسط جهاد دانشگاهی قم

شهر بیست/ سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم از برگزاری جشنواره تابستانه مهارت در سطوح مختلف سنی و دو گروه دانش‌آموزان و دانشجویان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری جشنواره تابستانه مهارت توسط جهاد دانشگاهی قم
شناسه : 8247 | انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، سیدعلی حسینی عنوان کرد: جهاد دانشگاهی استان قم برای فصل تابستان، جشنواره تابستانه مهارت را در سطوح مختلف سنی و دو گروه دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌کند.

وی افزود: برای دانش آموزان طرح مدرسه تابستانه مهارت برنامه ریزی شده است که در دو گروه سنی  ۷تا۱۲ سال و ۱۳تا۱۷سال برگزار می‌شود؛ مدرسه مهارت شامل دو ایستگاه «هنر وخلاقیت» و «مهارت و خلاقیت» است.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم بیان کرد: در ایستگاه هنر و خلاقیت، دوره‌های آموزشی و توانمندسازی طراحی و نقاشی، خوشنویسی، عروسک سازی، عکاسی، نجوم، مهارت‌های زندگی، زبان انگلیسی، کامپیوتر و تبلت، کارگروهی و خلاقیت و تندخوانی به صورت یک بسته مهارتی در قالب ۱۸۰ساعت کلاس آموزشی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در ایستگاه مهارت و خلاقیت نیز دوره‌های آموزشی و توانمندسازی رباتیک و هواپیمای سبک، چرتکه، کامپیوتر و تبلت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، کارگروهی و خلاقیت در قالب۱۸۰ساعت کلاس آموزشی به متقاضیان ارائه می‌شود.

حسینی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی در دو منطقه از شهر قم و از ۱تیرماه با ظرفیت محدود برگزار می‌شود؛ مرکز ITجهاد دانشگاهی در کوچه ۲۸خیابان شهید منتظری و مرکز علوم انسانی جهاد دانشگاهی در نبش کوچه۴۹باجک برگزار کننده این دوره‌های آموزشی هستند.

وی تاکید کرد: هدف در دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی، صرفا بیان مبانی نظری نیست و این دوره‌ها بر اساس توانمندسازی و مهارت افزایی شرکت کنندگان تدوین شده است و درصدد هستیم تا کارگروهی، خلاقیت و مهارت فراگیران در این دوره‌ها تثویت شود؛ همچنین تمامی دوره‌ها شغل محور، پروژه محور و مهارت محور هستند.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی قم با اشاره به طرح دانشجویی جشنواره تابستانه مهارت، گفت: برای دانشجویان نیز در جشنواره تابستانه مهارت، پکیج‌های مختلف آموزشی متناسب با رشته‌های تخصصی تدوین شده است.

وی اضافه کرد: دوره های عمومی، دوره های آمار و ریاضی، دوره طراحی های گرافیکی و آموزش نرم افزار‌های تخصصی از جمله دوره‌های تدوین شده برای دانشجویان است که به صورت فشرده در تابستان برگزار می‌شود.

حسینی اظهار کرد: به فراگیران جشنواره تابستانه مهارت جهاد دانشگاهی، گواهینامه و مدرک معتبر بین المللی ارائه می‌شود که قابلیت ترجمه دارند؛ همچنین نکته حائز اهمیت در دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی، استفاده از اساتید برجسته و معتبر است که علاوه بر سابقه دانشگاهی سابقه عملی و اجرای پروژه را نیز دارا هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت دوره‌ها محدود است، گفت: متفقاضیان برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی، می‌توانند به وبسایت معاونت آموزشی به آدرسwww.31654.ir  مراجعه کنند و یا با شماره تماس ۳۱۶۵۴جهت دریافت مشاوره و ثبت نام، تماس حاصل نمایند.

 

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.