برگزاری جشنواره تابستانه مهارت توسط جهاد دانشگاهی قم

شهر بیست/ سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم از برگزاری جشنواره تابستانه مهارت در سطوح مختلف سنی و دو گروه دانش‌آموزان و دانشجویان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری جشنواره تابستانه مهارت توسط جهاد دانشگاهی قم
شناسه : 8247 | انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، سیدعلی حسینی عنوان کرد: جهاد دانشگاهی استان قم برای فصل تابستان، جشنواره تابستانه مهارت را در سطوح مختلف سنی و دو گروه دانش آموزان و دانشجویان برگزار می‌کند.

وی افزود: برای دانش آموزان طرح مدرسه تابستانه مهارت برنامه ریزی شده است که در دو گروه سنی  ۷تا۱۲ سال و ۱۳تا۱۷سال برگزار می‌شود؛ مدرسه مهارت شامل دو ایستگاه «هنر وخلاقیت» و «مهارت و خلاقیت» است.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم بیان کرد: در ایستگاه هنر و خلاقیت، دوره‌های آموزشی و توانمندسازی طراحی و نقاشی، خوشنویسی، عروسک سازی، عکاسی، نجوم، مهارت‌های زندگی، زبان انگلیسی، کامپیوتر و تبلت، کارگروهی و خلاقیت و تندخوانی به صورت یک بسته مهارتی در قالب ۱۸۰ساعت کلاس آموزشی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در ایستگاه مهارت و خلاقیت نیز دوره‌های آموزشی و توانمندسازی رباتیک و هواپیمای سبک، چرتکه، کامپیوتر و تبلت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، کارگروهی و خلاقیت در قالب۱۸۰ساعت کلاس آموزشی به متقاضیان ارائه می‌شود.

حسینی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی در دو منطقه از شهر قم و از ۱تیرماه با ظرفیت محدود برگزار می‌شود؛ مرکز ITجهاد دانشگاهی در کوچه ۲۸خیابان شهید منتظری و مرکز علوم انسانی جهاد دانشگاهی در نبش کوچه۴۹باجک برگزار کننده این دوره‌های آموزشی هستند.

وی تاکید کرد: هدف در دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی، صرفا بیان مبانی نظری نیست و این دوره‌ها بر اساس توانمندسازی و مهارت افزایی شرکت کنندگان تدوین شده است و درصدد هستیم تا کارگروهی، خلاقیت و مهارت فراگیران در این دوره‌ها تثویت شود؛ همچنین تمامی دوره‌ها شغل محور، پروژه محور و مهارت محور هستند.

سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی قم با اشاره به طرح دانشجویی جشنواره تابستانه مهارت، گفت: برای دانشجویان نیز در جشنواره تابستانه مهارت، پکیج‌های مختلف آموزشی متناسب با رشته‌های تخصصی تدوین شده است.

وی اضافه کرد: دوره های عمومی، دوره های آمار و ریاضی، دوره طراحی های گرافیکی و آموزش نرم افزار‌های تخصصی از جمله دوره‌های تدوین شده برای دانشجویان است که به صورت فشرده در تابستان برگزار می‌شود.

حسینی اظهار کرد: به فراگیران جشنواره تابستانه مهارت جهاد دانشگاهی، گواهینامه و مدرک معتبر بین المللی ارائه می‌شود که قابلیت ترجمه دارند؛ همچنین نکته حائز اهمیت در دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی، استفاده از اساتید برجسته و معتبر است که علاوه بر سابقه دانشگاهی سابقه عملی و اجرای پروژه را نیز دارا هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت دوره‌ها محدود است، گفت: متفقاضیان برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی، می‌توانند به وبسایت معاونت آموزشی به آدرسwww.31654.ir  مراجعه کنند و یا با شماره تماس ۳۱۶۵۴جهت دریافت مشاوره و ثبت نام، تماس حاصل نمایند.

 

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.