حضور ۷۰ شرکت مطرح کشوری در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال

شهر بیست/ رئیس اداره رسانه‌های دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: 70 شرکت مطرح کشوری در عرصه دیجیتال و مرتبط با کسب‌وکارهای فرهنگی در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم حضور خواهند داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حضور ۷۰ شرکت مطرح کشوری در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال
شناسه : 8180 | انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، کاظم رضوانی ظهر امروز در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری این نمایشگاه ملی در قم، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، عصر روز سه شنبه ۲۸ خرداد از ساعت ۱۶ در محل نمایشگاه دائمی استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مؤسسات، مراکز، طراحان و سرمایه گذاران حوزه رسانه های دیجیتال مخاطب اصلی این نمایشگاه هستند و امیدواریم فضای نمایشگاه، فرصت مغتنمی برای تولید محتوای دیجیتال در سطح استان باشد.

رئیس اداره رسانه‌های دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: ۷۰ شرکت دیجیتال و مرتبط با کسب و کارهای فرهنگی در این نمایشگاه حضور دارند که حدود ۱۵ شرکت تولید محتوا از استان قم است.

رضوانی افزود: با توجه به اینکه ۸۰ درصد محتوای دیجیتال دینی کشور در سطح استان قم تولید می شود، برگزاری این نمایشگاه فرصت خیلی بزرگی است که قم به عنوان مرکز اصلی نشر دیجیتال اسلامی معرفی شود و سال های آینده هم میزبان این رخداد نمایشگاهی باشد.

وی خاطرنشان کرد: دوازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، صداوسیما، مرکز ملی فضای مجازی، اپراتور همراه اول، مرکز مدیریت حوزه علمیه، جامعه المصطفی و معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.