درخواست داوطلبانه مشمول ۴۱ ساله برای اعزام به خدمت مقدس سربازی

شهر بیست/ معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از درخواست داوطلبانه مشمول 41 ساله برای اعزام به خدمت مقدس سربازی در استان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
درخواست داوطلبانه مشمول ۴۱ ساله برای اعزام به خدمت مقدس سربازی
شناسه : 8150 | انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ولی ترابی اظهار داشت: نوزدهم هر ماه مقارن با اعزام سربازان به مراکز آموزشی در سراسر کشور است که در این اعزام، یکی از مشمولان به نام صفر خدری ۴۱ ساله دارای خانواده متشکل از همسر و ۳ فرزند دختر (فرزند ۲۰ ساله، ۱۷ ساله و ۱۴ ساله) در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم حاضر و به مرکز آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران (مالک اشتر ارومیه) اعزام شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم به منظور تقدس این درخواست داوطلبانه، نامبرده و خانواده اش را به دفتر کار خود دعوت و به صورت چهره به چهره با آنان صحبت کرد.

وی با بیان این سخن ارزشمند حضرت امام علی(ع) که سرباز زینت کشور و افتخار حکومت است، ادامه داد: فرقی نمی کند سرباز از چه نژاد، فرهنگ و زبانی آماده انجام خدمت مقدس سربازی شود، آنچه مهم است نیت خیر شماست که با وجود مشکلات روزمره، آماده حضور در نیروهای مسلح به منظور انجام خدمت جهت دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد های آن و همچنین دفاع از تمامیت ارضی ایران عزیز شده است و مردم قدرشناس ایران اسلامی به شما افتخار کرده و برخود می بالد.

در ادامه سرباز خدری انجام خدمت سربازی را وظیفه قانونی و شرعی خود دانست و بیان کرد: با وجود اینکه مشکلات اقتصادی را پیش رو دارم اما به وظیفه خود در هر نقطه ای از میهن عزیزم که باشم، عمل خواهم کرد و امیدوارم فرزند شایسته ای برای کشورم باشم.

گفتنی است، در پایان معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم با اهدای هدیه از خانواده وی تجلیل و قدردانی کرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.