کشف خشکبار قاچاق در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از 6 میلیارد ریال خشکبار قاچاق از یک دستگاه کامیونت ایسوز در استان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف خشکبار قاچاق در قم
شناسه : 8146 | انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و با اطلاع از اینکه فردی قصد دارد با یک کامیونت اقدام به قاچاق محموله خشکبار به ارزش چندین میلیارد ریال کند، عملیات شناسایی و توقیف کامیونت و راننده آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های تکمیلی مشخص شد بارگیری در یکی از استان های جنوبی انجام شده و مقرر است با عبور از محورهای مواصلاتی استان قم در شهر تهران تخلیه و توزیع شود، بنابراین مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان موفق شدند کامیونت موصوف را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، توقیف و راننده آن را دستگیر کنند.

سردار آقاخانی ادامه داد: خودرو برای بررسی دقیق تر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل و در بازرسی اولیه مشخص شد تریلر حامل حبوبات بوده است اما پس از شمارش کالا و مطابقت با اسناد ارائه شده، مقادیر زیادی گردو به همراه مغز گردو قاچاق کشف شد.

وی تصریح کرد: در بازرسی بعمل آمده مشخص شد، خشکبار کشف شده شامل هزار و یکصد کیلوگرم گردو و ۲ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم مغز گردو بوده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده ۶ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۴۸۲ هزار ریال برآورد شده که متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.