فروشگاه برتر قم از نگاه مردم انتخاب می‌شود

شهر بیست/ معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از انتخاب فروشگاه‌های برتر قم با مشارکت همشهریان در قالب برگزاری «جشنواره فرهنگی فروشنده و فروشگاه برتر» خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فروشگاه برتر قم از نگاه مردم انتخاب می‌شود
شناسه : 7936 | انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷   پرینت

محمد جواد محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی فروشنده و فروشگاه برتر در استان قم، اظهار کرد: این جشنواره فرهنگی با اهدافی نظیر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، مشتری مداری، انصاف و کالای ایرانی برگزار می شود.

وی از مشارکت و حمایت مالی سامانه هوشمند حمل و نقل «اسنپ» از جشنواره فرهنگی فروشنده و فروشگاه برتر قم خبر داد و گفت: مجری برگزاری این جشنواره نیز انجمن صنفی کانون های آگهی تبلیغاتی استان قم است.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با دعوت از همشهریان برای مشارکت در این جشنواره فرهنگی، اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین بار در قم برگزار می شود و مهم ترین ویژگی آن، توجه به امر مشارکت مردمی است.

محرابی تصریح کرد: همشهریان عزیز می توانند فروشگاه و فروشنده برتر قم مورد نظر خود را با هشت شاخص «کالای ایرانی»، «انصاف»، «حجاب و عفاف»، «نام زیبا»، «مشتری مداری»، «تبلیغات فرهنگی» و «چیدمان و خلاقیت» ارزیابی کنند و به همراه نام و خانوادگی، نام فروشگاه و شاخص مورد نظر به سامانه ۱۰۰۰۳۰۲۵۱ پیامک کنند.

وی همچنین به بازه زمانی شرکت در جشنواره فرهنگی فروشنده و فروشگاه برتر در قم اشاره کرد و گفت: فرصت شرکت در این جشنواره تا دهم تیرماه سال جاری است.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در پایان از تعیین جوایزی به قید قرعه برای افراد مشارکت کننده در این جشنواره خبر داد و گفت: همچنین هشت نشان برتر فرهنگ و اقتصاد به هشت فروشگاه برتر قم اهدا خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.