فروشگاه برتر قم از نگاه مردم انتخاب می‌شود

شهر بیست/ معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از انتخاب فروشگاه‌های برتر قم با مشارکت همشهریان در قالب برگزاری «جشنواره فرهنگی فروشنده و فروشگاه برتر» خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فروشگاه برتر قم از نگاه مردم انتخاب می‌شود
شناسه : 7936 | انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷   پرینت

محمد جواد محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی فروشنده و فروشگاه برتر در استان قم، اظهار کرد: این جشنواره فرهنگی با اهدافی نظیر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، مشتری مداری، انصاف و کالای ایرانی برگزار می شود.

وی از مشارکت و حمایت مالی سامانه هوشمند حمل و نقل «اسنپ» از جشنواره فرهنگی فروشنده و فروشگاه برتر قم خبر داد و گفت: مجری برگزاری این جشنواره نیز انجمن صنفی کانون های آگهی تبلیغاتی استان قم است.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با دعوت از همشهریان برای مشارکت در این جشنواره فرهنگی، اظهار کرد: این جشنواره برای نخستین بار در قم برگزار می شود و مهم ترین ویژگی آن، توجه به امر مشارکت مردمی است.

محرابی تصریح کرد: همشهریان عزیز می توانند فروشگاه و فروشنده برتر قم مورد نظر خود را با هشت شاخص «کالای ایرانی»، «انصاف»، «حجاب و عفاف»، «نام زیبا»، «مشتری مداری»، «تبلیغات فرهنگی» و «چیدمان و خلاقیت» ارزیابی کنند و به همراه نام و خانوادگی، نام فروشگاه و شاخص مورد نظر به سامانه ۱۰۰۰۳۰۲۵۱ پیامک کنند.

وی همچنین به بازه زمانی شرکت در جشنواره فرهنگی فروشنده و فروشگاه برتر در قم اشاره کرد و گفت: فرصت شرکت در این جشنواره تا دهم تیرماه سال جاری است.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در پایان از تعیین جوایزی به قید قرعه برای افراد مشارکت کننده در این جشنواره خبر داد و گفت: همچنین هشت نشان برتر فرهنگ و اقتصاد به هشت فروشگاه برتر قم اهدا خواهد شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.