مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی:

عده‌ای سال‌ها لیبرالیسم را در آموزش و پرورش نهادینه کردند

شهر بیست/ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با بیان اینکه عده‌ای، لیبرالیسم را سال‌ها در آموزش و پرورش کشور نهادینه کردند، گفت: مشکل اصلی کشور سوء مدیریت و عدم تعهد کارگزاران است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عده‌ای سال‌ها لیبرالیسم را در آموزش و پرورش نهادینه کردند
شناسه : 7863 | انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مرتضی نجفی قدسی شامگاه شنبه در سومین ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی که با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم برگزار شد، با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان کشور گفت: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان کشور حاوی نکات بسیار مهمی است که همه ما باید از آن رهنمون بگیریم.

وی تصریح کرد: رهبری در پایان این بیانات خطاب به جوانان، تأکیدات پر معنا و مفهومی را بیان می کنند که «اگر چنانچه ان‌شاءالله شما جوانان با این حرکت ها بتوانید پیش روید و زمینه را برای روی کار آمدن یک دولت جوان و حزب اللهی آماده کنید بنده معتقدم که بسیاری از نگرانی ها و دغدغه های شما پایان خواهد یافت؛ گرچه این دغدغه ها و غصه ها فقط برای شما نیست.»

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه با توجه به سخنان رهبری، دولت جوان و حزب اللهی نیاز آینده کشور ماست، ادامه داد: دردها و مصیبت ها و برهم ریختگی اقتصادی امروز در کشور ما به این دلیل است که مدیران ما آن گونه که باید حزب اللهی نیستند و بسیاری از آنان تکنوکرات و در خوشبینانه ترین شکل، متخصص غیرمتعهد هستند، گرچه در بسیاری از موارد متخصص هم نیستند.

نجفی قدسی با بیان اینکه جوان حزب اللهی متعهد مورد تاکید رهبری است؛ بیان کرد: اگر چهره های پاکی مانند حججی ها دولتمردان ما باشند، مشکلات کشور برطرف می شود.

وی تصریح کرد: در یک برهه‌ای در ابتدای انقلاب اینگونه افراد انقلابی و متعهد در راس امور بودند اما پس از آن، این قضیه کم رنگ شد و گاهی شاهد بودیم که افرادی جزء کارگزاران نظام شدند که سنخیتی با انقلاب و نظام اسلامی ما نداشته و ندارند که وضعیت نابسامانی اقتصادی و سیاسی امروز ما هم ناشی از چنین کارگزارانی است.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی بیان کرد: رهبر انقلاب مشکل اصلی کشور را سوء مدیریت و عدم تعهد کارگزاران می دانند.

نجفی ادامه داد: این افراد، لیبرالیسم را سال‌ها در آموزش و پرورش کشور نهادینه کردند و عده ای نااهل مصادر امور را به دست گرفتند و کار به جایی رسیده است که امروز رهبر انقلاب آرزوی دولت جوان حزب الهی را دارد، لذا باید زمینه برای روی کار آمدن یک دولت جوان حزب الهی متعهد و متخصص مهیا شود.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.