بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به مناسبت روز جهانی قدس

شهر بیست/ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، تأکید کرد: ملت سلحشور ایران به ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان قم، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر نماد و نشانه‌ای محکم و مقتدر از وحدت و ایمان مسلمین در مواضع روشن و حقیقت خواه خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به مناسبت روز جهانی قدس
شناسه : 7798 | انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به مناسبت روز جهانی قدس‌ بیانیه‌ای منتشر کرد که بدین شرح است:  

بسمه تعالی

«تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد خواهد شد.» رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای

این روزها بشر با چشمان خود فاجعه‌ حضور استکبار، استعمار و استثمار در منطقه را می‌بیند، فاجعه ای که در نتیجه زیاده خواهی ها و رفتار ضدانسانی عناصر قدرت و ثروت در جهان بوده و مردم منطقه خاورمیانه را دچار جنگ ها، آشوب ها و ناآرامی های مدام کرده است. نسل کشی، قتل، غارت و توهین به ملیت، استقلال و عزت مردم مسلمان این منطقه، نتیجه شوم حضور شیطان صفتانی بوده است که قدرت پرستی و ثروت اندوزی، آنها را به مرز جنون کشانده و از هیچ جرم و جنایتی فروگذار نیستند.

آنچه در این سالها به عنوان ریشه ناآرامی ها و بی ثباتی های منطقه شناخته شده است حضور منحوس رژیم صهیونیستی است که پایه هر نوع خباثتی را بنا نهاده و دستش به خون مردم مظلوم منطقه به ویژه مسلمانان فلسطینی آلوده است، رژیمی که به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، غده سرطانی خاورمیانه است.

رهبر فقید ملت سلحشور ایران در تعبیر دیگری فرمودند: «اسرائیل از نظر اسلام و مسلمین و تمامی موازین بین المللی، غاصب و متجاوز است و ما کمترین اهمال و سستی را در پایان دادن به تجاوزات او جایز نمی دانیم».

به طور یقین بوجود آمدن گروه های تروریستی متعدد در منطقه، نتیجه اهمال کاری سران کشورهای اسلامی در مقابله جدی با خطرات حضور رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه است که امروزه به عنوان چالشی بزرگ پیش روی امنیت، آرامش و عزت مسلمانان است، پدیده ای شوم که اگر اتحاد جمعی و منسجم مسلمین باشد با توکل به خدای متعال ریشه کن و از صفحه روزگار محو خواهد شد.

ملت سلحشور و جان بر کف ایران به ویژه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان قم در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و پس از روزها عبادت و بندگی به درگاه ایزد باری‌تعالی به تبعیت از فرمان تاریخی امام و رهبر خود حضرت روح الله، هم صف و دوشادوش دیگر آزادی خواهان و آزادگان جهان در گرامیداشت روز جهانی قدس با مشت های آهنین خود، بار دیگر نماد و نشانه ای محکم و مقتدر از وحدت و ایمان مسلمین در مواضع روشن و حقیقت خواه خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند و عزم جزم جمهوری اسلامی ایران برای مقابله همه جانبه با رژیم صهیونیستی، جریان های تکفیری منطقه و استکبار جهانی را به تصویر خواهند کشید، تا جهان و جهانیان ببینند و بشنوند که این مردم تا پای جان در کنار برادران مسلمان خود در فلسطین خواهند بود و به لطف و وعده حق پروردگار متعال روزی جهان از هر ظلم و ستم و جنایتی خالی و مبرا باشد به برکت ظهور سراسر نور امام عاشقان، مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه).

وعده ما، جمعه؛ با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس و تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری دشمنان داخلی و خارجی را ناکام بگذاریم.

نوشته های مشابه
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل حذف می‌شود
انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.