معاون دانشگاه آزاد اسلامی قم خبر داد

اعزام گروه پزشکی دانشگاه آزاد قم به مناطق سیل‌زده خوزستان/ ارائه ۳۵۰۰ خدمات پزشکی و بهداشتی به سیل‌زدگان

شهر بیست/ معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم از اعزام گروه پزشکی این دانشگاه به مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد و گفت: با وجود اینکه اوضاع مناطق سیل‌زده بهبود پیدا کرده اما هنور بخشی از سیل‌زدگان در چادر هستند و نیاز به حضور گروه‌های متعدد مردمی و پزشکی وجود دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعزام گروه پزشکی دانشگاه آزاد قم به مناطق سیل‌زده خوزستان/ ارائه ۳۵۰۰ خدمات پزشکی و بهداشتی به سیل‌زدگان
شناسه : 7692 | انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، دکتر محمد دخیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اعزام ۲۷ تن از اعضای گروه پزشکی، پرستاری و مامایی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم به مناطق سیل‌زده خوزستان، اظهار کرد: این گروه اعزامی متشکل از ۹ پزشک، ۵ ماما و ۱۳ پرستار که ۴ تن از آنان از اعضای هیئت علمی دانشگاه هستند، همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام شهادت امیرمؤمنان حضرت علی(ع) به مناطق سیل‌زده  اعزام شدند و با همکاری قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد در خوزستان، به مدت یک هفته خدمات پزشکی، آموزشی و بهداشتی رایگان ارائه کردند.

وی از ارائه خدمات آموزش بهداشت و پیشگیری از بیماری های واگیر به ۳۵۰۰ تن از مردم مناطق سیل زده خبر داد و گفت: همچنین ۳ هزار نفر از خدمات طبابت پزشکی و ۷۰ نفر از مشاوره مامایی برخوردار شدند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم به توزیع اقلام پزشکی و دارویی به ارزش ۳۰ میلیون تومان اشاره کرد و افزود: به همت یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، اجناس خوراکی نظیر روغن و برنج به مبلغ ۱۰ میلیون تومان توزیع شد.

دخیلی با اشاره به بازتاب مثبت حضور گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم به مناطق سیل زده خوزستان، گفت: با وجود اینکه اوضاع مناطق سیل زده بهبود پیدا کرده اما هنور بخشی از سیل زدگان در چادر هستند و نیاز به حضور گروه های متعدد جهادی وجود دارد.

وی افزود: همچنین در فروردین ماه، حدود ۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه به همراه چند تن از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد قم در مناطق پلدختر و سوسنگرد حضور پیدا کردند و خدمات پزشکی، لایروبی، پاکسازی منازل از گل‌ولای و حمل‌ونقل ارائه کردند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم به دایر شدن یک آشپزخانه از سوی این دانشگاه در پلدختر لرستان و توزیع روزانه ۴ هزار غذای گرم اشاره کرد و گفت: حدود ۲۰ میلیون تومان کمک های نقدی جمع آوری شده در این دانشگاه نیز صرف خرید وسایل پزشکی و بهداشتی و توزیع بین سیل زدگان شد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.