کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم

شهر بیست/ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به کشف بیش از 25 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان، از دستگيری 2 متهم در این رابطه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم
شناسه : 7668 | انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی اظهارداشت: در پی تمرکز اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد ۲نفر به هویت معلوم در امر تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در استان فعالیت دارند.

وی افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و در بررسی های اولیه صورت گرفته محل نگهداری مواد مخدر و سکونت متهمان شناسایی و به طور نامحسوس تحت نظر قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل متهم شدند و در بازرسی به عمل آمده مقدار ۲۴ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر تریاک، ۶۴۵ گرم مواد مخدر هرویین در قالب ۱۵۹ بسته، ۲۴۰ گرم مواد روانگردان شیشه، ۴دستگاه ترازوی توزین و ۲ قبضه چاقو کشف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در ادامه ماموران طی یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند متهمان را که به وسیله دو دستگاه خودروی سواری تیبا و پژو پارس اقدام به توزیع و پخش مواد مخدر در سطح شهر را می کردند نیز شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بیان داشت: خودروهای مذکور توقیف و متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.