استاندار قم:

مدیران به جای اتهام زنی به گذشته به فکر آینده باشند

شهر بیست/ استاندار قم با انتقاد از برخی مدیران که اقدامات انجام شده در گذشته را مسبب بعضی از مشکلات عنوان می‌کنند، گفت: سیاست کلی مدیران باید این باشد که برای آینده برنامه ریزی داشته باشند و گذشته را متهم نکنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیران به جای اتهام زنی به گذشته به فکر آینده باشند
شناسه : 7609 | انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، بهرام سرمست در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، گفت: وحدت، انسجام و هماهنگی در زمان سیل سبب شد که بحران را پشت سر بگذاریم.

وی اظهار کرد: انتظار داشتیم شورای هماهنگی مدیریت بحران همان طور که در عمل به خوبی پیش رفت و از هر گونه تک روی جلوگیری کرد در ارائه گزارش کار و بازتاب آن در سطح ملی تلاش بیشتری می‌کرد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: این مدیریت می‌توانست به عنوان الگو و مدل در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشد چون تجربه گرانقدری بود.

سرمست تصریح کرد: بر اساس گزارشی که سازمان آب منطقه ای ارائه داد بعضی از سازه‌ها و پل‌های موجود در سطح شهر باید جمع آوری شود، سوالی مطرح می‌شود که چرا در زمان احداث این سازه‌ها و پل سازمان آب منطقه‌ای مخالفتی نکرده است؟

وی با اشاره به انجام برنامه‌ها در زمان تعیین شده تاکید کرد: برنامه‌هایی که مدیران اجرایی ارائه می‌دهند باید در یک زمان معین انجام شود تا امروز مجبور به جمع آوری بعضی پروژه‌ها نباشیم که مسلما تبعات سیاسی و اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

استاندار قم با انتقاد از برخی مدیران که اعمال انجام شده در گذشته را مسبب بعضی از مشکلات عنوان می‌کنند، گفت: سیاست کلی مدیران باید این باشد که برای آینده برنامه ریزی داشته باشند و گذشته را متهم نکنند و روی برنامه‌های مهمی که فکر می‌کنند انجام آن تا پایان سال ضروری است، متمرکز شوند.

سرمست بازکردن دهانه پل‌ها و رفع موانع را وظیفه مشترک شهرداری و سازمان آب منطقه ای عنوان کرد و گفت: در کنار این، تعارض میان شهرداری و سازمان آب منطقه‌ای انطباقی ندارد.

وی خواستار حرکت شهرداری در زمینه کاهش المان‌ها و آب نماها شد و گفت: این اقدامات شهرداری باید تداوم پیدا کرده و همچنین باید رویکرد آزادسازی مسیر سیل را در دستور کار خود قرار دهد.

سرمست در پایان تاکید کرد: مسئولان فقط منظر بخشی خود را مد نظر قرار ندهند هر مدیر در کنار مسؤولیت اجرایی یک مسؤولیت اجتماعی نیز بر عهده دارد و باید در مقابل سوالات افکار عمومی جامعه پاسخگو باشد.

نوشته های مشابه
شهرداری تولیدکننده قطعات بتنی می‌شود
۳۸۸۰۰ شهروند قمی در سال گذشته عوارض نوسازی پرداخت کردند
توسعه ۲۰۰ کیلومتری فیبر نوری در قم
«علیرضا قراگوزلو» چهره سال هنر انقلاب در قم شد
ضرورت فرهنگ‌سازی جداسازی زباله‌های خطرناک در قم
حل معضل آب‌گرفتگی در منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.