سارق تیباسوار در قم دستگیر شد/ اعتراف به ۳ فقره سرقت از منزل در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری سارق منزل و اعتراف به 3 فقره سرقت خبر داد و گفت: سارق با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری «تیبا2»، اقدام به سرقت از منازل سطح استان می‌کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سارق تیباسوار در قم دستگیر شد/ اعتراف به ۳ فقره سرقت از منزل در قم
شناسه : 7582 | انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی قم اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد در نقاط مختلف استان که نارضایتی شهروندان را در پی داشته، موجب شد تا شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گیرد.

وی افزود: در بررسی های اولیه صورت گرفته مشخص شد سارقان غیربومی که به صورت باند چهار نفره بودند، با در اختیار داشتن یک دستگاه خودروی مسروقه «تیبا ۲ سفید رنگ» با جفت پلاک مسروقه اقدام به سرقت از منازل سطح استان می کردند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی استان در تحقیقات بعمل آمده، متهم اصلی را در یکی از استان های مرکزی کشور شناسایی و پی بردند که متهم موصوف در سال ۹۶ در یکی از استان های مرکزی کشور نیز به دلیل سرقت دستگیر شده بود .

وی بیان داشت: با اخذ نیابت و هماهنگی مقام قضایی استان، ماموران موفق شدند سارق را دستگیر و برای اطلاعات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

سردار آقاخانی اعلام کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده به ۳ فقره سرقت اعتراف کرد که پرونده تشکیل و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی استان معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند همچنان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار دارد.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.