فرمانده نیروی انتظامی قم:

جرائم در پردیسان زیاد است/ با خودروهای مزاحم نوامیس برخورد قانونی می‌شود

شهر بیست/ فرمانده نیروی انتظامی قم گفت: با توجه به اینکه جرائم در پردیسان زیاد است چند جلسه با مسئولان این منطقه برگزار کردیم و سال گذشته پایگاه آگاهی دایر شد و یک کلانتری در این پردیسان اضافه شد و قرار شده است که پایگاه پلیس فتا در پردیسان فعال شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جرائم در پردیسان زیاد است/ با خودروهای مزاحم نوامیس برخورد قانونی می‌شود
شناسه : 7509 | انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته وضعیت امنیت استان وضعیت مطلوبی است، استان قم در زمینهٔ مقابله با جرائم سایبری رتبه دوم وسوم را دارد.

وی افزود:در زمینهٔ موضوعات اجتماعی نظیر ناهنجاری اجتماعی طرح «ناظر یک» با همکاری و پشتیبانی دستگاه قضایی انجام می‌شود و در جامعه مؤثر واقع‌ شده است.

فرمانده نیروی انتظامی قم بیان کرد: در زمینهٔ مبارزه با مواد مخدر که یکی از دغدغه‌های مردم است امسال روند کار سمت‌ و سوی مقابله با مواد مخدر به‌سوی محلات رفته است.

آقاخان ادامه داد: برخورد با معتادان خرده‌فروش و توزیع‌کنندگان مورد تأکید است و در این زمینه طرح‌هایی انجام‌ شده و شناسایی‌های صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در زمینهٔ کانون‌های جرم فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و با هماهنگی دستگاه‌های قضایی، عملیاتی انجام می‌شود و همچنین برای مقابله با خودروهایی که برای نوامیس ایجاد مزاحمت می‌کنند اقداماتی انجام‌ شده و حرکتی جدید در قم در زمینهٔ مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی شروع‌شده است.

فرمانده نیروی انتظامی قم عنوان کرد: موضوع جرم اولی‌ها مربوط به کانون خانواده‌ها است، متأسفانه برخی خانواده‌ها نسبت به فرزندان خود بی‌توجه هستند و در زمینهٔ موضوعات فرهنگی باید کار بیشتری شود چون آسیب‌ها را برای مردم بیان نکردیم و باید چهره به چهره گفته شود و در مراکز علمی و فرهنگی این موضوعات تبیین شود.

آقاخان بیان کرد: در کلان کار باید اقدامات فرهنگی انجام شود و کار قضایی و بگیر و ببند جواب نمی‌دهد، جرائمی که انجام می‌شود بیشتر در موضوعات اجتماعی است و باید با اقدامات فرهنگی برطرف شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه جرائم در پردیسان زیاد است چند جلسه با مسئولان این منطقه برگزار کردیم و سال گذشته پایگاه آگاهی دائر و یک کلانتری در این پردیسان اضافه شد و قرار شده است که پایگاه پلیس فتا در پردیسان فعال شود.

فرمانده نیروی انتظامی قم عنوان کرد: ترویج موضوعات فرهنگی در پردیسان مورد تأکید است و مطمئن هستم با اقدامی که توسط امام‌ جمعه منطقه شروع‌ شده آینده خوبی در این منطقه وجود دارد.

آقاخان تأکید کرد: با توجه به وجود عناصر فرهنگی و طلاب در پردیسان، می‌توان از ظرفیت این عزیزان در راستای ترویج موضوعات فرهنگی اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۴ کلانتری ۱۳، ۱۴ و ۱۶ و کلانتری فرماندهی حضرت معصومه(س) افتتاح می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.