افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه اتوبوس و مینی بوس ها در قم

شهر بیست/ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: مصوبه شورای اسلامی شهر قم نرخ کرایه اتوبوس و مینی بوس های درون شهری از ابتدای خرداد ماه سال ۱۳۹۸ را مشخص کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه اتوبوس و مینی بوس ها در قم
شناسه : 7296 | انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اعلام خبر ابلاغ مصوبه شورای اسلامی شهر قم در خصوص نرخ کرایه اتوبوس و مینی بوس های درون شهری و ناوگان تحت نظارت شهرداری قم در سال ۱۳۹۸، افزایش امسال را حداکثر ۲۰ درصد دانست و افزود: در اکثر خطوط ناوگان اتوبوسرانی شاهد افزایش بیست درصدی و در برخی از خطوط کمتر از این افزایش داشته ایم.

وی نرخ کرایه اتوبوس در خطوط ۱۶ گانه که شامل مسیرهای اصلی تردد شهروندان می باشد را ۵۲۸۰ ریال با استفاده از کارت بلیط و قیمت نقدی آن را ۸۵۰۰ ریال اعلام کرد.

ذاکریان افزود: نرخ جدید کرایه اتوبوس و مینی‌بوس‌های سازمان اتوبوسرانی از ابتدای خرداد ماه اجرایی خواهد شد و کرایه در مسیرهای پارکسوار شمالی ، دانشگاه پیام نور و شهاب دانش پردیسان ، دانشگاه حضرت معصومه (س) ، شهرک شکوهیه، ورزشگاه یادگار امام (ره) ، و ایستگاه محمدیه نیز به طور میانگین نسبت به سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته اند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: نرخ کرایه مینی بوس های برون شهری تحت نظارت شهرداری قم نیز افزایش یافته و در خصوص نرخ ها به صورت فراگیر و قابل روئیت شهروندان به اطلاع عموم خواهد رسید.

ذاکریان در پایان از شهروندان خواست تا با استفاده از کارت بلیط ضمن سرعت بخشی به ارائه خدمات شهرداری قم ، از یارانه های اختصاص یافته در این خصوص بهره مند شوند.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.