با حضور عباس صادقی رزینی

چهل و سومین محفل طنز قمپز برگزار شد

شهر بیست/ چهل و سومین محفل قمپز در حالی برگزار شد که در واکنش به گرانی اخیر ماکارونی از نفرات برگزیده این محفل، با اهدای یک بسته ماکارونی تجلیل شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهل و سومین محفل طنز قمپز برگزار شد
شناسه : 7259 | انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، چهل و سومین محفل طنز قمپز با حضور عباس صادقی زرینی، عباس احمدی و جمعی از طنزپردازان استان در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد.

اغلب آثاری که در این محفل قرائت شد با توجه به سوژه‌های روز جامعه و با موضوع روزه‌داری، هجو ترامپ، جنگ طلبی و اقدامات خصمانه او در تحریم ایران بود.

در قمپز چهل و سوم ابراهیم میرزایی، رضا عیوضی، طاهره سادات ملکی، سید احمد حسینی شهریار، محسن گائینی، علی بهاری، امین شفیعی، سید محمد حسینی، مهدی امینی طامه، حسین فیض اخلاقی، مسعود یوسفی، سید جواد میرصفی، فرهاد موحدی، محمد حسن دارابی‌نیا، منوره سادات نمایی، سید مصطفی فاطمی به قرائت آثار منثور و منظوم خود پرداختند و تا با تشویق حضار و نقد و راهنمایی‌های عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و عباس صادقی زرینی کارشناس و مهمان محفل روبه‌رو شوند.

در پایان با رای‌گیری از حاضران در سالن آثار آقایان فرهاد موحدی، امین شفیعی، علی بهاری و رضا عیوضی صاحبان آثار برتر شدند و با اهدای جوایز نقدی و یک بسته ماکارانی _در واکنش به گرانی اخیر این محصول_ از آنها تجلیل شد.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.