«خاله اُدیسه» در قم به روی صحنه رفت

شهر بیست/ نمایش طنز «خاله اُدیسه» به کارگردانی سید جواد طاهری در خانه نمایش قم به روی صحنه رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«خاله اُدیسه» در قم به روی صحنه رفت
شناسه : 7232 | انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، نمایش طنز «خاله اُدیسه» نوشته نغمه ثمینی و کارگردانی سید جواد طاهری از شامگاه پنجشنبه بیست‌وششم اردیبهشت در خانه نمایش قم به روی صحنه رفت.

در داستان این نمایش آمده است: «سال‌ها پیش در سرزمینی دور زرگری زندگی می‌کرد که صاحب دولت و حشمت بود. شصت سال از عمر او می‌گذشت و با داشتن هفت زن، فرزند پسری نداشت تا وارثش شود. تا اینکه یک روز …».

رحمان اسلامی، شیما توکلی، مرتضی جلالی، محمد کربلایی، فاطمه حسینی، علی رشیدی، مهناز رودساز، جواد زرنوش، احمد شریفی، محمد فتوحی، محمد کدخدازاده و علی نورپور در تئاتر «خاله اُدیسه» نقش آفرینی می کنند.

همچنین احمد شریفی دستیار کارگردان، حسین عباسیان آهنگساز و نوازنده تار، علی نوروزیان نوازنده ضرب، زهرا سادات محسنی نیا مدیر تولید، کوثر قاسم زاده منشی صحنه، مغیث مهرورزان مسئول صحنه و آکسسوار، مرتضی عقیقی مدیر تبلیغات و بیتا جوشقانی عکاس این نمایش هستند.

این نمایش تا پایان خرداد۹۸ به روی صحنه می رود و در شب های ماه مبارک رمضان( غیر از شب‌های قدر) از ساعت ۲۲ میزبان همشهریان و علاقه مندان به هنر نمایش در قم است.

«خاله اُدیسه» در خانه نمایش قم به نشانی: بلوار الغدیر، نرسیده به بوستان علوی، کنارگذر تالار مدائن، ابتدای کوی ۴۹(کوی بیمارستان امام رضا)، فرعی اول سمت چپ، اجرا می شود.

علاقه مندان به هنر نمایش در قم می توانند برای تهیه بلیت با شماره ۰۹۰۱۳۶۸۵۹۶۰ تماس بگیرند یا از طریق سایت بیلیتاما به نشانی https://bit.ly/2VosUuq مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.