مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم عنوان کرد

ارائه جدیدترین دستاوردهای مؤسسات قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت قم/ دومین دوره جشنواره مطبوعات قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری دومین دوره جشنواره مطبوعات استان با همکاری خانه مطبوعات قم خبر داد و گفت: برگزاری دومین دوره آن قطعی است و اعتبار آن تامین شده است و زمان آن در آینده اعلام خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارائه جدیدترین دستاوردهای مؤسسات قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت قم/ دومین دوره جشنواره مطبوعات قم برگزار می‌شود
شناسه : 7190 | انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سید موسی حسینی کاشانی در حاشیه گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت و رسانه‌ های دیجیتال استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به مناسبت ماه مبارک رمضان، برنامه های گوناگونی در زمینه قرآن کریم دارد که یکی از آنان برگزاری نمایشگاه مذکور است.

وی گفت: بیش از ۱۰ مؤسسه فعال قرآنی استان در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای خود را به مخاطبان عرضه کرده اند و مراجعان می توانند از نزدیک با فعالیت های آنان آشنا شوند و با مسئولان این موسسه ها به گفت و گو بپردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ادامه داد: ۱۰ غرفه رسانه های دیجیتال نیز در ارتباط با مفاهیم و علوم قرآنی در این نمایشگاه برپا شده است و همچنین برنامه های جنبی مانند برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی اجرا می شود.

حسینی کاشانی با اشاره به این که سال گذشته از طرح تعویض قرآن های فرسوده با قرآن های نو استقبال فراوانی صورت گرفت، گفت: با وجود مشکل کاغذ، این طرح در نمایشگاه امسال نیز اجرا می شود و مردم می توانند برای تعویض قرآن های فرسوده به غرفه مربوط در این نمایشگاه مراجعه کنند.

وی گفت: در بخش انتشارات و کتاب های قرآنی، علاوه بر استفاده از ظرفیت واحدهای داخل مجتمع ناشران، غرفه هایی نیز قرآن کریم و کتاب های دینی و مذهبی را به مخاطبان عرضه می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم همچنین به برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» تا چهارم خردادماه سال جاری در مصلای امام خمینی تهران اشاره و اعلام کرد: در این نمایشگاه نیز نزدیک به ۳۰ موسسه قرآنی استان قم در زمینه های مختلف حضور فعال دارند.

حسینی کاشانی در بخش دیگر سخنان خود، از برگزاری دومین دوره جشنواره مطبوعات استان با همکاری خانه مطبوعات قم خبر داد و گفت: برگزاری دومین دوره آن قطعی است و اعتبار آن تامین شده است و زمان آن در آینده اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.