آماده‌سازی اطراف مسجد جمکران برای تعطیلات نیمه خرداد

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: با توجه به تعطیلات چندروزه نیمه خرداد، همه عوامل و تجهیزات خدمات شهری، فضای سبز، تخلفات شهری و... در آماده‌باش کامل هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌سازی اطراف مسجد جمکران برای تعطیلات نیمه خرداد
شناسه : 69655 | انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به فرا رسیدن ۱۴ و ۱۵ خرداد و اقدامات منطقه ۵ شهرداری قم، اظهار داشت: با توجه به تعطیلات چندروزه نیمه خرداد، همه عوامل و تجهیزات خدمات شهری، فضای سبز، تخلفات شهری و… منطقه ۵ در آماده‌باش کامل هستند.

وی از آماده‌سازی پارکینگ‌های یاوران مهدی(عج)، پارکینگ‌های ۳ و ۴ و همچنین پارکینگ آل یاسین خبر داد و گفت: اقدامات مختلفی در اطراف مسجد مقدس جمکران به‌منظور خدمت‌رسانی به مسافران و زائران انجام‌شده است که افزایش و بهبود روشنایی‌ها و بازگشایی و بهسازی سرویس‌های بهداشتی ازجمله اقدامات بوده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد، اقدامات در این زمینه را موردتوجه قرار داد و افزود: اهتزاز ۱۵۰ عدد پرچم، نصب ۸۰ بنر رحلت امام راحل و قیام ۱۵ خرداد و فضاسازی بلوار پیامبر اعظم(ص) ازجمله این فعالیت‌های بوده است.

وی با بیان اینکه در هر شیفت ۴۵ نفر از عوامل منطقه ۵ در آماده‌باش و مشغول ارائه خدمات هستند، مطرح کرد: امیدواریم با آمادگی کامل ماشین‌آلات و عوامل انسانی بتوانیم خدمتگزاران خوبی به زائران مسجد مقدس جمکران باشیم.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.