مدیرکل جدید راه و شهرسازی قم معرفی شد

حسین زنجیرانی فراهانی طی مراسمی به‌عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قم معرفی و از محمد صادقی مدیرکل سابق توسط مسئولان استانی تقدیر شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدیرکل جدید راه و شهرسازی قم معرفی شد
شناسه : 69598 | انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، مراسم تکریم محمد صادقی مدیرکل سابق اداره‌ راه و شهرسازی قم و تودیع حسین زنجیرانی فراهانی به عنوان سرپرست جدید این اداره‌کل در استان با حضور ابراهیم معتمدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم از تلاش‌های محمد صادقی که از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را در اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم آغاز کرده بود، قدردانی شد.

حسین زنجیرانی فراهانی متولد سال ۱۳۶۹ و دارای مدرک دکتری عمران است که مدیرعاملی شرکت بهره برداری آزاد راه امیرکبیر (قم – کاشان) را در کارنامه خود دارد و از اسفندماه سال ۱۴۰۰ نیز عهده دار مسئولیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم بوده است.

یکی از مهمترین ماموریت‌هایی که مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قم بر عهده دارد به سرانجام رساندن موضوع طرح نهضت ملی مسکن در استان قم می‌باشد که قرار است ۶۳ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن قم احداث شود که از این تعداد ۳۰ هزار واحد در سایت ۵۶۰ هکتاری به صورت آپارتمانی و مابقی نیز در منطقه طایقان و اسلام آباد قنوات خانه و به صورت ویلایی است.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.