اهدای هزار جلد کتاب داستان به کودکان ٨ روستای قم

مدیر کانون خادمیاران رضوی استان قم گفت: همزمان با دهه کرامت حدود هزار جلد کتاب داستان در میان کودکان دبستانی ٨ روستای قم توزیع شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اهدای هزار جلد کتاب داستان به کودکان ٨ روستای قم
شناسه : 69595 | انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام سید محمدباقر تکیه‌ای در حاشیه بازدید از کانون کتاب و کتاب‌خوانی خادمیاری رضوی قم در مسجد جوادالائمه(ع) خیابان شهید عطاران، از اجرای طرح گنجینه اهدای کتاب به کودکان روستاهای محروم با همکاری کانون مدافعان زینبی خبر داد.

وی گفت: در مرحله اول این طرح به مناسبت میلاد باسعادت امام رضا(ع) حدود هزار جلد کتاب داستان در دبستان‌های دخترانه و پسرانه روستاهای شهرستان جعفرآباد از جمله حیدرآباد، جعفرآباد، عسگرلو، باقرآباد، شریف آباد، پستکان، الویرآباد و علی آباد انقلاب توزیع شده است.

مدیر کانون خادمیاران رضوی استان قم نسبت به تداوم اجرای این طرح ابراز امیدواری کرد و با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری نسبت به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، اظهار داشت: کتاب «من و کتاب» که به بررسی توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره کتاب‌خوانی پرداخته است، محتوای خوبی برای تشویق به امر کتاب‌خوانی دارد و پیشنهاد می‌کنم افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند این کتاب را مطالعه کنند.

وی گفت: اهدای کتاب، سیره و سنت پسندیده علمای دین و اهل علم است و کانون کتاب این کار ارزشمند را بعد از مدت‌ها احیا کرده اما این کار نباید در حد اهدای کتاب باقی بماند، بلکه باید نتیجه مطالعه جامعه هدف و اجرای نهضت مطالعه از سوی کانون پیگیری شود.

اهدای هزار جلد کتاب داستان به کودکان ٨ روستای قم

اهدای هزار جلد کتاب داستان به کودکان ٨ روستای قم

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.