آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی قم در تعطیلات نیمه خرداد

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از آماده‌باش ناوگان این سازمان در ایام ۱۴ و ۱۵ خردادماه جهت سرویس‌دهی به زائرین و مجاورین حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی قم در تعطیلات نیمه خرداد
شناسه : 69571 | انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی اظهار داشت: سرویس‌دهی ناوگان تاکسیرانی در هسته مرکزی شهر و پارک‌سوار شمالی جهت انتقال زائرین و مسافرینی که از حرم امام راحل (ره) به شهر مقدس قم سفر می‌کنند و قصد عزیمت به حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران را دارند، با پیش‌بینی ۱۵۰ دستگاه تاکسی و ۳۰ دستگاه ون سرویس‌دهی به آنان انجام می‌شود.

به گفته وی، همچنین پیش‌بینی تاکسی جهت پایانه‌های هسته مرکزی شامل ۴ راه بازار، عمار یاسر، میدان شهید مطهری و ۴ راه شهدا به تعداد ۲۰۰ دستگاه صورت گرفته است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: سرویس‌دهی و انتقال مسافرین و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران از درب شماره ۲ مسجد صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تیم بازرسی سازمان و شرکت‌های حمل‌ونقل تابعه نظارت کامل بر عملکرد و سرویس‌دهی تاکسی‌ها را به عهده دارند، افزود: شماره تماس ۳۶۶۲۸۸۰۰ ( واحد بازرسی و نظارت سازمان) و سامانه ۱۳۷ شهرداری قم راه ارتباطی شهروندان با مجموعه تاکسیرانی بوده و آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان و مسافرین محترم است.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.