رصد مستمر نقطه‌به‌نقطه بودجه شهرداری قم/ نقشه کل شهر در سامانه بارگذاری شده است

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به پالایش و رصد مستمر میزان درآمد و هزینه شهرداری قم گفت: در ۱۵ روز به‌صورت نقطه‌به‌نقطه درآمد و هزینه مجموعه شهرداری بررسی و مقایسه می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رصد مستمر نقطه‌به‌نقطه بودجه شهرداری قم/ نقشه کل شهر در سامانه بارگذاری شده است
شناسه : 69363 | انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی حسام‌نژاد در جلسه کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم، با اشاره به پالایش و رصد مستمر میزان درآمد و هزینه شهرداری قم اظهار داشت: در ۱۵ روز به‌صورت نقطه‌به‌نقطه درآمد و هزینه مجموعه شهرداری بررسی و مقایسه می‌شود.

وی با بیان اینکه موارد بررسی‌شده در جلسات شورای معاونین و شهرداران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، ابراز کرد: به‌منظور بهبود عملکرد، خلأها، مشکلات، کمبودها و… در زمینه درآمد و هزینه‌ها، مدام این رصد انجام تا به خروجی مناسب برسد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم اضافه کرد: بودجه امسال باتوجه به افزایش قابل‌توجه نسبت به سال گذشته، ۲ نقطه قوت بند «ت» تبصره ۶ و املاک برای تحقق درآمدهای غیرنقدی را داراست که می‌توان امیدوار به تحقق کامل بودجه بود، هرچند تلاش زیادی نیاز است.

وی یکی دیگر از ظرفیت‌ها برای تحقق بودجه را استفاده از اسناد تسویه دانست و خاطرنشان کرد: از این ظرفیت امیدواریم بتوانیم برای پرداخت بدهی به بانک‌های عامل استفاده کنیم.

حسام‌نژاد، وجود سامانه جامع املاک را مورداشاره قرار داد و گفت: مطمئن‌ترین طریقه نگهداری و آمارگیری ملک استفاده از مکان محوری و تمرکز روی سیستم سرا است که در حال حاضر هرگونه گزارش‌گیری از سامانه وجود دارد.

وی ادامه داد: قم جز تنها کلان‌شهرهای کشور بوده که نقشه سطحی کل شهر را در سامانه بارگذاری کرده و نقشه کل شهر در سامانه وجود دارد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.