تهیه کننده برنامه «باز باران» عنوان کرد

استفاده از ظرفیت اصناف قم برای خدمت‌رسانی به نیازمندان/ به دنبال لودگی و تخریب گویش قمی نیستیم

شهر بیست/ تهیه کننده ویژه برنامه «باز باران» سیمای قم از اجرای این برنامه با حضور سید کاظم احمدزاده در خانه تاریخی زند خبر داد و گفت: کمک به نیازمندان فقط از طریق مالی نیست، بلکه می توان از ظرفیت اصناف مختلف برای ارائه خدمات رایگان و ارزان به نیازمندان استفاده کرد و این برنامه امسال این رویکرد را دنبال می کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استفاده از ظرفیت اصناف قم برای خدمت‌رسانی به نیازمندان/ به دنبال لودگی و تخریب گویش قمی نیستیم
شناسه : 6918 | انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸   پرینت

حسین نطنزی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به اجرای این برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان در سیمای استانی قم، اظهار کرد: این برنامه هر روز از ساعت ۱۹ با اجرای سید کاظم احمدزاده و سید احمد علوی به روی آنتن شبکه قم می رود.

وی با اشاره به اینکه لوکیشن برنامه «باز باران» در خانه تاریخی زند است، تصریح کرد: امسال تلاش شده که حضور مردم جدی تر باشد و مردم در برنامه حضور داشته باشند.

تهیه کننده برنامه «باز باران» با بیان اینکه در هر برنامه حدود ۴۰ تا ۸۰ نفر از همشهریان در لوکیشن برنامه حضور دارند، افزود: افرادی که علاقه مند به حضور در این برنامه هستند، می توانند با روابط عمومی کمیته امداد قم هماهنگی لازم را داشته باشند تا به صورت انفرادی، خانوادگی یا گروهی در لوکیشن حضور یابند.

تهیه کننده برنامه «باز باران» از حضور اصناف و اقشار مختلف در این برنامه خبر داد و گفت: کمک به نیازمندان فقط از طریق مالی نیست، بلکه می توان از ظرفیت اصناف مختلف برای ارائه خدمات رایگان و ارزان به نیازمندان استفاده کرد و این برنامه امسال این رویکرد را دنبال می کند.

وی با اشاره به انتخاب مهمانان برنامه «باز باران»، گفت: مهمانان از اقشار مختلف جامعه و افتخارات استان هستند؛ سعی کردیم مهمانان نسبت به سال های گذشته تکراری نباشد و از فعالان نیکوکاری، ورزشی، هنری، اجتماعی، قرآنی، علمی و مذهبی قم دعوت شده است؛ این برنامه به دنبال لودگی و تمسخر و تخریب لهجه قم نخواهد بود.

تهیه کننده برنامه «باز باران» از تولید این برنامه با مشارکت صداوسیما، کمیته امداد قم و اداره کل میراث فرهنگی قم خبر داد و گفت: رویکرد اصلی این برنامه جاری شدن یاد خدا و یاری رساندن به نیازمندان به بهانه ماه مبارک رمضان است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.